Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS SOIL BOOST 1.0 630 2020

KROSS SOIL BOOST 1.0 630 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Soil Boost 1.0 to nasza kolejna nowość w segmencie górskich rowerów elektrycznych. Ten model pozwala odkryć kolarstwo górskie zupełnie na nowo. Dzięki nowoczesnej ramie połączonej z możliwościami silnika elektrycznego Shimano STEPS Kross Soil Boost 1.0 pozwala na maksimum zabawy na szlaku, a także otwiera przed nami ścieżki, które dotychczas były po prostu zbyt daleko. 

Nowoczesna rama Krossa Soil Boost 1.0 posiada zintegrowaną baterię, która nie przeszkadza podczas jazdy, ani konserwacji roweru. Możemy wybierać między dwoma wariantami pojemności akumulatorów, aż do 630Wh. Kross Soil Boost 1.0 został też przystosowany do zmiany kół 27.5 cala na koła 29 cali z węższymi oponami, dla jeszcze większej uniwersalności. 

Napęd Shimano Deore współpracuje perfekcyjnie z jednostką napędową Shimano STEPS. Do naszej dyspozycji w każdej chwili jest 250W mocy silnika elektrycznego o wyjątkowo intuicyjnej obsłudze. Doskonałe właściwości jezdne Krossa Soil Boost 1.0 uzyskano dzięki zastosowaniu pełnego zawieszenia z amortyzatorem przedni SR Suntour Aion i damperem Rock Shox Deluxe Select R. Dużą siłę hamowania zapewniają hamulce Shimano MT520, a regulowana sztyca TranzX poprawia kontrolę nad rowerem podczas zjazdów.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    0
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    581
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rama

  • Kolor: Grafitowy
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM LITE
  • Widelec: SR SUNTOUR AION 35 LOR
  • Tylny Amortyzator: ROCK SHOX DELUXE SELECT R

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE M6000
  • Hamulce przód: SHIMANO MT520
  • Hamulec tył: SHIMANO MT520
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT501
  • Manetki: SHIMANO DEORE M6000
  • Korby: FSA-CK751
  • Suport: BRAK
  • Łańcuch: SHIMANO E6090
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO DEORE HG500

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 780 MM 35
  • Mostek: ALUMINIUM 55MM/35/0°
  • Sztyca: TRANZX JD-YSP23J 412x125; 30,9
  • Stery: FP-H856B2;1-1/8"-1.5"
  • Siodło: WTB VOLT SPORT
  • Chwyty: KROSS STABLE
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cala
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400 15x110
  • Piasta tył: SHIMANO MT400 12x148
  • Obręcze: WTB SCRAPER I40
  • Opony: WTB TRAIL BOSS 27,5x2.6 TCS

System

  • Silnik: Shimano Steps DU-E8000
  • Moc Silnika: 250W
  • Wyświetlacz: Shimano Steps SC-E8000
  • Bateria: 17,5Ah (630Wh)
  • Napięcie:
  • Mocowanie Silnika: Centralny

KROSS SOIL BOOST 1.0 630 2020

15 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny Wysyłka 3-5 dni robocze.

29217

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.