KROSS SOIL BOOST 2.0 630 2020

KROSS SOIL BOOST 2.0 630 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Soil Boost 2.0 to nasza zupełnie nowa propozycja w segmencie rowerów elektrycznych. Soil Boost jest idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy od roweru zawsze wymagają więcej. Chcą jeździć szybciej, docierać dalej, a na zjazdach mieć więcej sił i energii na dobrą zabawę. Soil Boost 2.0 łączy najlepsze cechy nowoczesnego roweru trailowego i super wydajnego silnika elektrycznego Shimano STEPS, co przekłada się na zupełnie nowe możliwości na szlaku. 

W Krossie Soil Boost 2.0 zastosowaliśmy zupełnie nową ramę ze zintegrowaną baterią. Dzięki temu rower jest nie tylko bardziej elegancki, ale i praktyczny. Bateria jest w pełni schowana w ramie, nie przeszkadza podczas konserwacji roweru, ani w transporcie. W każdej chwili można ją jednak zdemontować. Dodatkowo dajemy możliwość wyboru jednej z dwóch pojemności akumulatorów dla jeszcze lepszego dopasowania roweru do naszych potrzeb. 

Nowoczesna rama Krossa Soil Boost 2.0 zapewnia doskonałe właściwości jezdne dzięki amortyzatorom Rock Shox Yari RC i Deluxe Select R. W połączeniu z kołami 27.5 cala na bardzo szerokich oponach sprawia to, że Kross Soil Boost 2.0 oferuje fenomenalną trakcję i przyczepność w każdych warunkach. Napęd Shimano XT w układzie 1x11 współpracuje z nowoczesną jednostką elektryczną Shimano STEPS ukrytą w ramie. System Shimano jest niesamowicie intuicyjny i pozwala cieszyć się wspomaganiem 250W w każdej chwili. Na pokładzie Krossa Soil Boost 2.0 znalazło się też miejsce dla bardzo mocnych hamulców Shimano ZEE i regulowanej sztycy KS.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    0
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    581
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rama

  • Kolor: ZIELONY / CZARNY
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM LITE
  • Widelec: ROCK SHOX YARI RC
  • Tylny Amortyzator: ROCK SHOX DELUXE SELECT R

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO XT M8000
  • Hamulce przód: SHIMANO ZEE M640
  • Hamulec tył: SHIMANO ZEE M640
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ZEE M640
  • Manetki: SHIMANO SLX M7000
  • Korby: FSA-CK751
  • Suport: BRAK
  • Łańcuch: SHIMANO HG701
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO SLX M7000

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 780 MM 35
  • Mostek: ALUMINIUM 55MM/35/0°
  • Sztyca: KIND SHOCK LEV INTEGRA 440x150
  • Stery: FP-H856B2;1-1/8"-1.5"
  • Siodło: WTB VOLT COMP
  • Chwyty: KROSS STABLE
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cala
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400 15x110
  • Piasta tył: SHIMANO MT400 12x148
  • Obręcze: WTB SCRAPER I40
  • Opony: WTB TRAIL BOSS 27,5x2.6 TCS

System

  • Silnik: Shimano Steps DU-E8000
  • Moc Silnika: 250W
  • Wyświetlacz: Shimano Steps SC-E8000
  • Bateria: 17,5Ah (630Wh)
  • Napięcie:
  • Mocowanie Silnika: Centralny

KROSS SOIL BOOST 2.0 630 2020

Special Price 16 574,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 2 924,85 zł Poprzednio 19 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny Wysyłka 2-4 dni robocze.

29227

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.