KROSS TRANS 2.0 2018

KROSS TRANS 2.0 2018

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / MIĘTOWY / SREBRNY MAT CZARNY / NIEBIESKI / SREBRNY MAT FIOLETOWY / RÓŻOWY / SREBRNY MAT GRAFITOWY / SZARY / SREBRNY POŁYSK
Rozmiar ramy:
Damski L / koło 28" Damski M / koło 28" Damski S / koło 28" L / koło 28" M / koło 28" S S / koło 28" XL / koło 28"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Rower trekkingowy męski Kross Trans 2.0 28" 2018


Szukając idealnego roweru trekkingowego warto zainteresować się propozycjami przygotowanymi przez firmę Kross. Ten polski producent jednośladów może pochwalić się dużym doświadczeniem w tym zakresie, a przygotowana przez niego oferta jest na tyle bogata, że każdy powinien bez trudu znaleźć idealne dla siebie rozwiązanie. Przykładem takiego roweru może być Kross Trans 2.0  

Bezpiecznie, gdy cel jest daleko

Trans 2.0 jest nieco cięższy niż jego budżetowa wersja, nadal jednak waga roweru nie stanowi poważniejszego utrudnienia dla jego potencjalnych użytkowników. Rower waży 15,9 kilograma, dzięki czemu można swobodnie poruszać się nim po mieście, gdzie lekkość ma wyjątkowo duże znaczenie. Niewielka waga sprawia również, że mamy do czynienia z modelem nieoczekiwanie szybkim, co także powinno być postrzegane jako jego zaleta. Rower Kross Trans 2.0 nie jest jednak klasycznym rowerem miejskim. Owszem, można nim bez problemu wybrać się na zakupy, nic jednak nie stoi na przeszkodzie i temu, aby za cel podróży obrać sobie miejsce znacznie bardziej odlegle. Jest to możliwe przede wszystkim dlatego, że mamy do czynienia z jednośladem wytrzymałym i odpornym na uszkodzenia. Rower jest wyposażony w aż dwadzieścia jeden biegów, co sprawia, że doskonale radzi sobie nawet na mniej typowych nawierzchniach oraz tam, gdzie poruszanie się jest utrudnione na skutek niesprzyjających warunków atmosferycznych.  

Myślimy o wszystkim

Wyprawy w dłuższe trasy mają sens przede wszystkim wówczas, gdy sami wiemy, że możemy zaufać naszemu rowerowi. Tak jest w przypadku modelu Kross Trans 2.0 zwracającego na siebie uwagę ze względu na swoją stabilność. Model jest wyposażony w wysokiej klasy błotniki oraz niezawodne hamulce, posiada przy tym solidny bagażnik sprawiający, że w trasę możemy zabrać coś więcej niż tylko podręczną torbę. Stalowa kierownica zapewnia nam bezpieczeństwo, a aluminiowe koła – wysoki komfort jazdy. Całość składa się na model, który nie zawodzi i spełnia oczekiwania nawet wybrednych rowerzystów.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    558
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Kross (skok 30mm)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tourney FD-TZ31
  • Przerzutka tył: Shimano Altus RD-M310
  • Hamulce przód: V-brake
  • Hamulec tył: V-brake
  • Dźwignia hamulca: Shimano ST-EF500 (mechaniczne)
  • Manetki: Shimano Altus ST-EF500 (3x7)
  • Korby: Cyclone (48/38/28T, 170mm)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: S50
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Tourney MF-TZ21 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: Stalowa (610mm, 25.4mm)
  • Mostek: Aluminium regulowany (DM/DL/S-90mm, M/L/XL-110mm, 25.4mm)
  • Sztyca: Aluminium (350mm, 27.2mm)
  • Stery: FP-H815 (1-1/8")
  • Siodło: Velo VL-6273
  • Chwyty: Kross Gripen
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Aluminium
  • Piasta tył: Aluminium
  • Obręcze: Kross (aluminium, podwójna ścianka)
  • Opony: Mitas Gripper (28"x1,6", reflex)

KROSS TRANS 2.0 2018

Special Price 1 119,20 zł

-20,0%
Oszczędzasz 279,80 zł Poprzednio 1 399,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

8751

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.