Stali klienci kupują do15% taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS TRANS 5.0 2020

KROSS TRANS 5.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Trans 5.0 to kolejna z naszych propozycji w segmencie rekreacyjnych rowerów trekkingowych. W konstrukcji modeli Trans połączyliśmy wygodną pozycję za kierownicą, bogate wyposażenie przydatne zarówno na co dzień, jak i podczas wypraw, a także możliwość jazdy w urozmaiconym terenie.

Kross Trans 5.0 posiada ramę wykonaną z lekkiego aluminium. Dostępne są zarówno warianty męskie, jak i damskie. Pozycja za kierownicą tego roweru trekkingowego jest komfortowa i ułatwia obserwację drogi. Komfort jazdy po gorszych drogach podnoszą duże koła 28 cali, amortyzator przedni SR Suntour i amortyzowane siodełko.

Napęd Kross Trans 5.0 to sprawdzone i bezawaryjne komponenty Shimano. 24 biegi obsługiwane przez tylną przerzutkę Shimano Deore pozwalają na sprawne pokonywanie podjazdów i rozpędzanie Krossa Trans 5.0 do dużych prędkości na płaskich odcinkach. Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano zapewniają pewne hamowanie w każdych warunkach. Bogate wyposażenie fabryczne roweru obejmuje min. podpórkę, osłonę napędu, bagażnik, pełne błotniki i oświetlenie zasilane z prądnicy w przednim kole.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć:
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR NEX
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY TY710
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE M591
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT200
  • Manetki: SHIMANO EF505
  • Korby: SR SUNTOUR
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: YBN S8
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG31

Komponenty

  • Kierownica: STEEL 600MM
  • Mostek: ALUMINIUM 110MM/25,4
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x350 AMO
  • Stery: FP-H805A; 1 1/8"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS GRIPEN
  • Pedały: FP-910

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO DH3D37
  • Piasta tył: SHIMANO TX505
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: SCHWALBE SILENTO 42-622

KROSS TRANS 5.0 2020

2 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29014

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.