KROSS TRANS 9.0 DAMSKI 2018

KROSS TRANS 9.0 DAMSKI 2018

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
19"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Rower trekkingowy Kross Trans 9.0 28" 2018


Rowery trekkingowe to sprzęt odpowiedni dla osób, które uwielbiają podróże – i lubią spędzać czas aktywnie. Dzięki nim można przebywać wiele kilometrów w bardzo wygodny sposób. To rowery przeznaczone na zróżnicowane trasy – czasem asfaltowe, czasem nieutwardzone. Nadają się więc na każde warunki, ale mimo wszystko bardzo istotny jest wybór właściwego modelu i sprzętu od sprawdzonego, znanego producenta. Tylko to jest gwarancją komfortowej jazdy oraz tego, że zakup będzie posiadał należytą odporność i wytrzymałość. Prezentowany rower trekkingowy jest sprzętem od firmy KROSS – wysokiej jakości towarem, który charakteryzuje się przy tym dużą lekkością. Jak na rower trekkingowy, jest to naprawdę mała waga – jedynie 16,7 kilograma.

Ponadto rower posiada aż 30 różnych biegów, 5 lat gwarancji, dużą swobodę wyboru (jeśli chodzi o ogólne rozmiary, czyli S, M, L oraz XL), a także liczne, dodatkowe technologie, które znacząco ułatwiają korzystanie z niego, czyniąc rowerem jeszcze lepszej jakości. Należą do nich następujące rzeczy:

- Aluminium Lite, czyli ulepszony stop aluminium 6061, zastosowany do produkcji tego roweru, mało ważący, a jednocześnie bardzo odporny, również na złamania czy uderzenia

- Hydro-F Tube, czyli metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem, co zapewnia im lekkość oraz odporność

- Powder Coated, czyli metoda nakładania naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, a następnie jego obróbka termiczna, co razem zapewnia odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne oraz jego niezwykłą, idealną gładkość

- Disc Brakes, czyli zastosowanie hamulców tarczowych, które są znacznie wytrzymalsze i zapewniają bezpieczeństwo podczas jazdy w każdych warunkach pogodowych

- Smooth Welding, czyli technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji

- Inner Cable Routing, czyli wewnętrzny sposób montażu kabli, co zapewnia większą lekkość konstrukcji, a przy tym chroni je

- Hi-Strength Carry Rack, czyli duży, tylny bagażnik, pozwalający na przewożenie sporej ilości bagażu

- Full Mudguards, czyli długie błotniki, zamontowane po to, żeby jeszcze lepiej chronić przed błotem i wodą.

W efekcie powstał rower lekki, wytrzymały, przeznaczony do jazdy w zróżnicowanych warunkach, wygodny, a przy tym atrakcyjny wizualnie.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    558
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Kolor: Grafitowy
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour NCX D Coil (skok 63mm, blokada skoku na koronie, Tapered)
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Shimano Nexus DH-3D37
  • Piasta tył: Shimano Deore FH-M6000
  • Obręcze: Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka)
  • Opony: Schwalbe Silento Puncture Protection (28"x1,6")

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Deore FD-T6000
  • Przerzutka tył: Shimano Deore RD-T6000
  • Hamulce przód: Shimano Disc BR-M315 (hydrauliczny)
  • Hamulec tył: Shimano Disc BR-M315 (hydrauliczny)
  • Dźwignia hamulca: Shimano BL-M315 (hydrauliczne)
  • Manetki: Shimano Deore SL-T6000 (3x10)
  • Korby: Shimano Deore FC-T521 (48/36/26T, DM/DL/S/M - 170mm, L/XL - 175mm)
  • Suport: Shimano BB-ES300
  • Łańcuch: Shimano CN-HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Deore CS-HG50-10 (11-36T)

Komponenty

  • Kierownica: Aluminium (620mm, 31.8mm)
  • Mostek: Aluminium ahead (DM/S/M-90mm, DL/L/XL-110mm, 31.8mm)
  • Sztyca: Aluminium amortyzowany (350mm, 27.2mm)
  • Stery: VP A45AC3 (1-1/8"-1.5", Tapered)
  • Siodło: Selle Royal Lookin Classic Athletic Royalgel
  • Chwyty: Herrmans Endorfin
  • Pedały: VP-613

KROSS TRANS 9.0 DAMSKI 2018

Special Price 3 229,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 569,85 zł Poprzednio 3 799,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8762

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.