KROSS TRANS ATLANTIC 2016

KROSS TRANS ATLANTIC 2016

Dostępne warianty:

Kolor:
Biały Pomarańczowy
Rozmiar ramy:
17"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

ROWER TREKINGOWY KROSS TRANS ATLANTIC BIAŁO ZIELONY 2016 NA KOLE 28 CALI MEGA WYPRZEDAŻ

Rower trekingowy turystyczny męski firmy Kross

Rowery tej klasy są najczęściej wybierana w ostatnich latach, ich wszechstronność i wygoda powoduje ze klienci są zadowoleni z zakupu roweru turystycznego tej marki. Rowery turystyczne Kross posiadają w wyposażeniu bagażnik, błotniki, regulowany mostek kierownicy, pełne oświetlenie tył, przód. Na takich rowerach jazda jest przyjemnością nawet na bardzo długie wycieczki 100 kilometrowe bo pozycja podczas jazdy jest bardziej wyprostowana niż w rowerach typowo sportowych. I wa takim wypadku nie jest obciążany nasz kręgosłup. Rrower jest z pełną gwarancja producenta dwu letnią

Uwaga
Z związku z atrakcyjną ceną- rowery te są sprzedawane w kartonach fabrycznych - rower jest w pełni sprawdzony przez producenta, po zakupie trzeba będzie go złożyć przykręcić przednie koło, kierownice, pedały a następnie sprawdzić hamulce i przerzutki. Zalecenie producenta jest żeby zrobił to serwis rowerowy
Oczywiście u nas w sklepie za dopłatą 99 zł ( montaż premium) możemy już te czynności zrobić i wówczas rower dostarczony do państwa kurierem jest gotowy do jazdy wystarczy przykręcić pedały i wyprostować kierownice

Główne Parametry

  • Typ trasy
    558
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2016
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium Performance
  • Widelec: SR Suntour M3010 (skok 50mm)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tourney FD-TZ31
  • Przerzutka tył: Shimano Altus RD-M310
  • Hamulce przód: Kross V-brake
  • Hamulec tył: Kross V-brake
  • Dźwignia hamulca: Shimano Tourney ST-EF51-A
  • Manetki: Shimano Tourney ST-EF51-A, 7 biegów
  • Korby: SR Suntour XR178 48/38/28T
  • Suport: -
  • Łańcuch: YBN S50
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Tourney MF-TZ21 14-28T

Komponenty

  • Kierownica: Kross Universal Components (Stal, niski wznios, 610mm, 25,4mm)
  • Mostek: Kross Universal Components (Aluminium, regulacja, 25,4mm)
  • Sztyca: Kross Universal Components (Aluminium, 27,2mm)
  • Stery: Feimin H815
  • Siodło: Velo VL-6273
  • Chwyty: Herrmans Primergo
  • Pedały: Aluminium/Nylon

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Aluminium
  • Piasta tył: Aluminium
  • Obręcze: Kross (Aluminium, podwójna ścianka)
  • Opony: Rubena V84 Gripper 28"x1,6"

KROSS TRANS ATLANTIC 2016

Special Price 999,00 zł

-28,6%
Oszczędzasz 400,00 zł Poprzednio 1 399,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

8901

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.