KROSS TRANS HYBRID 2.0 2020

KROSS TRANS HYBRID 2.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Trans Hybrid 2.0 to nasza propozycja na zapoznanie się z możliwościami rowerów z napędem
elektrycznym. Trans Hybrid 2.0 łączy najlepsze cechy naszych tradycyjnych rowerów trekkingowych Trans z
możliwościami najlepszej jednostki elektrycznej SHIMANO STEPS. Dzięki temu ten ebike jest komfortowy,
funkcjonalny i pozwala bez wysiłku pokonywać trasy, tak podczas codziennej komunikacji, jak i na długich
wyprawach.
Kross Trans Hybrid 2.0 dostępny jest w wariantach damskim i męskim. Obydwie wersje ramy posiadają komfortową
geometrię, która umożliwia zajęcie wyprostowanej pozycji za kierownicą. Shimano STEPS to kompletny system
napędowy roweru, umożliwiający praktycznie bezobsługową eksploatację. Jazda na tym rowerze to czysta
przyjemność bez wysiłku, niezależnie od wiatru i nachylenia terenu. Silnik STEPS działa cicho i płynnie,
wspomagając nas do prędkości 25 km/h. Oferuje kilka trybów wspomagania, dzięki którym dopasujemy działanie
napędu do naszych aktualnych potrzeb. 
Osprzęt Krossa Trans Hybrid 2.0 został dobrany tak, aby idealnie współpracować z silnikiem elektrycznym
Shimano STEPS i pasować do charakteru roweru trekkingowego. Tylna przerzutka Shimano Altus obsługuje 8
biegów o dużym zakresie, dzięki czemu Kross Trans Hybrid 2.0 sprawnie rozwija duże prędkości na płaskim
terenie, a przy tym lekko pokonuje podjazdy. Amortyzator przedni o skoku 30 milimetrów poprawia komfort
jazdy na nierównościach, a bogate wyposażenie, takie jak pełne błotniki, podpórka i oświetlenie zasilane z
baterii silnika roweru, dodatkowo podnosi funkcjonalność roweru.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    0
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium Performance
  • Widelec: KROSS
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO ACERA M360
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: ALUMINIUM
  • Manetki: SHIMANO ALTUS M310
  • Korby: SHIMANO STEPS
  • Suport: BRAK
  • Łańcuch: SHIMANO HG40
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG200

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 660 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 110MM/31,8/17°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x400
  • Stery: FP-H816 O1-1/8"
  • Siodło: VELO VL-6273
  • Chwyty: KROSS GRIPPEN
  • Pedały: FP-910

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: GL-B36F
  • Piasta tył: GL-B42R
  • Obręcze: MITAS FLASH V66 47-622
  • Opony: KROSS

System

  • Silnik: Shimano Steps DU-E6100
  • Moc Silnika: 250W
  • Wyświetlacz: Shimano Steps SC-E6100
  • Bateria: 11,6Ah (418Wh)
  • Napięcie:
  • Mocowanie Silnika: Centralny

KROSS TRANS HYBRID 2.0 2020

Special Price 6 544,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 1 154,85 zł Poprzednio 7 699,00 zł

Dostępność: Niedostępny Wysyłka 24h

29112

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.