Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS TRANS HYBRID 3.0 2020

KROSS TRANS HYBRID 3.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Trans Hybrid 3.0 to rower ebike łączący zalety naszych klasycznych modeli trekkingowych i potencjału
silników elektrycznych SHIMANO STEPS. Serię rowerów Trans Hybrid zaprojektowaliśmy od początku do końca z
myślą o wspomaganiu elektrycznym, dzięki czemu rowery te są uniwersalne, komfortowe i świetnie odnajdą się
zarówno podczas codziennej eksploatacji, jak i w rowerowej turystyce. Dzięki dostępności wariantów damskich
i męskich każdy znajdzie Krossa Trans Hybrid 3.0 w wersji idealnej dla siebie.
Rama Krossa Trans Hybrid 3.0 zarówno w wersji damskiej i męskiej została zaprojektowana tak, aby zapewnić
maksimum komfortu. Jej geometrię zaczerpnęliśmy z tradycyjnych modeli Trans, jednak konstrukcja od początku
powstawała z myślą o zastosowaniu silnika elektrycznego Shimano STEPS. Dzięki temu Kross Trans Hybrid 3.0
pozwala na zajęcie wygodnej i wyprostowanej pozycji za kierownicą, a przy tym jest stabilny nawet przy
większych prędkościach. Silnik elektryczny Shimano STEPS pozwala na płynne przyspieszanie do prędkości 25
km/h, niezależnie od warunków czy nachylenia terenu.
Osprzęt Krossa Trans Hybrid 3.0 został dobrany tak, aby umożliwić jak najlepsze wykorzystanie możliwości
tego roweru ebike. Przerzutka tylna Shimano Deore obsługuje 9 biegów, które zapewniają dużą prędkość na
płaskich odcinkach, a także łatwość dobrania lekkiej kadencji na nawet bardzo wymagające podjazdy. Mocne,
hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Deore pewnie zatrzymują Krossa Trans Hybrid 3.0 w każdych warunkach, a
amortyzator przedni SR Suntour NEX poprawia komfort jazdy po nierównościach. Funkcjonalność roweru dodatkowo
podnoszą takie elementy jak pełne błotniki, podpórka i oświetlenie zasilane z baterii roweru.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    0
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR NEX-E25
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE M591
  • Hamulce przód: SHIMANO M400
  • Hamulec tył: SHIMANO M400
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO T402
  • Manetki: SHIMANO ALIVIO M4000
  • Korby: SHIMANO STEPS
  • Suport: BRAK
  • Łańcuch: SHIMANO E6070
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG31

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 660 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 110MM/31,8 REG
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x400
  • Stery: FP-H813PL 1-1/8"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: HERRMANS ADRENALIN
  • Pedały: FP-210ZU

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO ACERA M3050
  • Piasta tył: SHIMANO ACERA M3050
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: SCHWALBE SILENTO 47-622

System

  • Silnik: Shimano Steps DU-E6100
  • Moc Silnika: 250W
  • Wyświetlacz: Shimano Steps SC-E6100
  • Bateria: 11,6Ah (418Wh)
  • Napięcie:
  • Mocowanie Silnika: Centralny

KROSS TRANS HYBRID 3.0 2020

8 599,00 zł

Dostępność: Niedostępny Wysyłka 3-5 dni robocze.

29119

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.