E-KROSS TRANS HYBRID 3.0 GRAFITOWY / CZERWONY 2018

E-KROSS TRANS HYBRID 3.0 GRAFITOWY / CZERWONY 2018

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
17"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu


Idealny rower dla ludzi kochających aktywność, ale z możliwością nabrania sił na dalsze kilometry jazdy. Rower elektryczny Kross Trans Hybrid 3.0, to coś, obok czego nie można przejść obojętnie. Wygląda perfekcyjnie, wykonany został z najlepszych części i komponentów, jakie dostępne są na rynku, a do tego posiada silnik, dzięki któremu sama jazda rowerem będzie tylko przyjemnością.Kross Trans Hybrid 3.0 najlepszym rowerem dla zapewnienia wygody, komfortu i pełnej przyjemności jazdy.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    0
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Podstawowe dane

  • Producent: Kross
  • Rozmiar ramy:
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Stan: Nowy
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Kolor: Szary
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour NEX-E25 LO (skok 63mm, blokada skoku na koronie)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano Deore RD-M591
  • Hamulce przód: Shimano Deore Disc BR-T446 (hydrauliczny)
  • Hamulec tył: Shimano Deore Disc BR-T446 (hydrauliczny)
  • Dźwignia hamulca: Shimano Deore BL-T445 (hydrauliczne)
  • Manetki: Shimano Alivio SL-M4000-R (9)
  • Korby: Shimano Steps 38T (Men-175mm, Lady-170mm)
  • Suport: -
  • Łańcuch: Shimano CN-E6070-9
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG200-9 (11-32T)

Komponenty

  • Kierownica: Aluminium (660mm, 31,8mm)
  • Mostek: Aluminium (DM/DL/S - 90mm, M/L/XL - 110mm, 31,8mm, regulowany)
  • Sztyca: Aluminium (DM/S-350mm, DL/M/L/XL-400mm, 27,2mm)
  • Stery: VP A41AC (1-1/8")
  • Siodło: Selle Royal Lookin Classic Moderate
  • Chwyty: Herrmans Endorfin
  • Pedały: VP-613

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Shimano Acera HB-M3050
  • Piasta tył: Shimano Acera FH-M3050
  • Obręcze: Kross Disc (Aluminium, podwójne ścianki)
  • Opony: Schwalbe Silento (28"x1,75")

System

  • Silnik: Shimano Steps DU-E6002 (250W power, 50Nm torque)
  • Moc Silnika: 250W
  • Wyświetlacz: LCD
  • Bateria: Shimano Steps BT-E6000 (418Wh, carrier mounted)
  • Napięcie: 36V
  • Mocowanie Silnika: Centralny

E-KROSS TRANS HYBRID 3.0 GRAFITOWY / CZERWONY 2018

Special Price 7 223,00 zł

-16,0%
Oszczędzasz 1 376,00 zł Poprzednio 8 599,00 zł

Dostępność: Ostatnie sztuki, potwierdź dostępność - Wysyłka 2-4 dni robocze.

×

* wymagane pola

Dostępność: Ostatnie sztuki, potwierdź dostępność - Wysyłka 2-4 dni robocze.

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

8590

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.