Dodatkowy Rabaty do 15% - wystarczy być zalogowanym

Rabaty zostaną naliczone automatycznie do obowiązujących cen produktów, 

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS TRANS HYBRID 5.0 2020

KROSS TRANS HYBRID 5.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Trans Hybrid to idealny sposób na to, aby zmienić swoje podejście zarówno do codziennego rowerowego transportu, jak i rowerowej turystyki. W modelach z serii Trans Hybrid połączyliśmy najlepsze cechy rowerów trekkingowych z możliwościami wydajnych napędów elektrycznych Shimano STEPS. Dzięki temu każda podróż rowerem nabiera nowego charakteru.

Kross Trans Hybrid 5.0 oferuje nowoczesną ramę aluminiową w wariancie zarówno męskim, jak i damskim. Dzięki temu każdy może dopasować rower idealnie do swoich potrzeb i cieszyć się maksimum komfortu. Rama posiada zintegrowane miejsce mocowania silnika Shimano STEPS w okolicach środka supportu, co dodatkowo poprawia stabilność roweru. Bateria o pojemności 504Wh została umieszczona na specjalnym stelażu tylnego bagażnika i może być w razie potrzeby szybko zdemontowana. Czas ładowania do 80% to zaledwie 2,5 godziny.

Niezwykła mobilność Krossa Trans Hybrid to zasługa zastosowania silnika Shimano STEPS. Oferuje on 250W mocy, która pozwala bez wysiłku pokonywać podjazdy z nawet dużym obciążeniem. Silnik ułatwia też uciążliwą jazdę pod wiatr. Parametry pracy napędu możemy kontrolować z funkcjonalnego wyświetlacza na kierownicy. Jednostka elektryczna Shimano STEPS w Krossie Trans Hybrid współpracuje z komponentami idealnie dobranymi do możliwości roweru elektrycznego. Amortyzator Rock Shox Paragon Gold RL świetnie radzi sobie z wybieraniem nierówności nawierzchni, a napęd Shimano XT w układzie 1x10 jest trwały i precyzyjny. Mocne hamulce tarczowe Shimano M6000 skutecznie zatrzymują Krossa Trans Hybrid 5.0 w każdych warunkach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    0
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium Performance
  • Widelec: ROCK SHOX PARAGON GOLD RL
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO XT T8000
  • Hamulce przód: SHIMANO DEORE M6000
  • Hamulec tył: SHIMANO DEORE M6000
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO DEORE T6000
  • Manetki: SHIMANO DEORE T6000
  • Korby: SHIMANO STEPS
  • Suport: BRAK
  • Łańcuch: SHIMANO E6090
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG50

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 660 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 110MM/31,8 REG
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x400
  • Stery: FP-H813PL 1-1/8"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: HERRMANS ADRENALIN
  • Pedały: FP-210ZU

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO DEORE M6000
  • Piasta tył: SHIMANO DEORE M6000
  • Obręcze: MACH1
  • Opony: SCHWALBE ENERGIZER PLUS 47-622

System

  • Silnik: Shimano Steps DU-E6100
  • Moc Silnika: 250W
  • Wyświetlacz: Shimano Steps SC-E6100
  • Bateria: 14Ah (500Wh)
  • Napięcie:
  • Mocowanie Silnika: Centralny

KROSS TRANS HYBRID 5.0 2020

9 999,00 zł

Dostępność: W magazynie Wysyłka 2-4 dni robocze.

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie Wysyłka 2-4 dni robocze.

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29127

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.