KROSS VENTO 1.0 2020

KROSS VENTO 1.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento 1.0 otwiera nasz segment rowerów szosowych. Konstrukcja tego roweru została zaprojektowana tak, aby łączyć wytrzymałość i komfortową pozycję za kierownicą, co pozwoli maksymalnie bezstresowo wejść w świat kolarstwa szosowego i móc cieszyć się z kolejnych pokonywanych rowerem kilometrów.

Lekka rama Krossa Vento 1.0 została wykonana z aluminium Superlite. Połączyliśmy ją z karbonowym widelcem, dzięki czemu rower jest bardziej komfortowy i bardziej płynnie porusza się po gorszej nawierzchni. Geometria Endurance sprawia, że za kierownicą Krossa Vento 1.0 możemy zająć nieco bardziej wyprostowaną pozycję, która zwłaszcza na początku przygody z szosą jest po prostu wygodniejsza.

Osprzęt Krossa Vento 1.0 jest trwały, prosty w obsłudze i niedrogi w eksploatacji. Poszczególne elementy pasują do wytrzymałej konstrukcji roweru, który ma umożliwić przyzwyczajenie się do roweru szosowego w możliwie bezstresowy sposób. Duży zakres dostępnych rozmiarów ram dodatkowo ułatwia dopasowanie Krossa Vento 1.0 idealnie do swoich potrzeb.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    561
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: GRAFITOWY / CZERWONY / BIAŁY POŁYSK
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: CARBON
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY A070
  • Przerzutka tył: SHIMANO TOURNEY A070
  • Hamulce przód: TEKTRO R315
  • Hamulec tył: TEKTRO R315
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO TOURNEY A070
  • Manetki: SHIMANO TOURNEY A070
  • Korby: SHIMANO TOURNEY A070
  • Suport: SHIMANO BSA BB-UN26
  • Łańcuch: SHIMANO HG40
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG200

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 440 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 110MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x350
  • Stery: FP-H813PL 1-1/8"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: VELO
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: FORMULA FM21
  • Piasta tył: FORMULA FM32
  • Obręcze: ALEXRIMS AT470
  • Opony: MITAS SYRINX CLASSIC 700X25

KROSS VENTO 1.0 2020

Special Price 1 869,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 329,85 zł Poprzednio 2 199,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29237

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.