KROSS VENTO 2.0 2020

KROSS VENTO 2.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento 2.0 to rower szosowy o trwałej konstrukcji i wygodnej pozycji za kierownicą. Vento 2.0 świetnie nadaje się do pokonywania kolejnych kilometrów i zdobywania szosowych doświadczeń, a także budowania formy.

W Krossie Vento 2.0 zastosowaliśmy ramę z aluminium Superlite, która gwarantuje dużą sztywność i wytrzymałość roweru. Dzięki karbonowemu widelcowi Vento 2.0 dobrze tłumi wibracje poprawiając komfort jazdy po nierównościach. Geometria Endurance pozwala na zajęcie nieco bardziej wyprostowanej pozycji za kierownicą, co ułatwia przyzwyczajenie się do jazdy na rowerze szosowym.

Napęd Shimano Claris jest trwały i prosty w obsłudze. W połączeniu ze szczękowymi hamulcami gwarantuje to niskie koszty eksploatacji i niezawodność roweru. Wytrzymała konstrukcja i komfortowa geometria sprawiają, że na Krossie Vento 2.0 będą pewnie czuły się także osoby o większej wadze.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    561
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZARNY / LIMONKOWY MAT
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: CARBON
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO CLARIS R2000
  • Przerzutka tył: SHIMANO CLARIS R2000
  • Hamulce przód: SHIMANO CLARIS R2000
  • Hamulec tył: SHIMANO CLARIS R2000
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO CLARIS R2000
  • Manetki: SHIMANO CLARIS R2000
  • Korby: SHIMANO CLARIS R2000
  • Suport: SHIMANO BSA BB-RS500
  • Łańcuch: SHIMANO HG40
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG50

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 440 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 110MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x350
  • Stery: FP-H813PL 1-1/8"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: VELO
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO SORA RS300
  • Piasta tył: SHIMANO SORA RS300
  • Obręcze: ALEXRIMS AT470
  • Opony: MITAS SYRINX CLASSIC 700X25

KROSS VENTO 2.0 2020

Special Price 2 294,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 404,85 zł Poprzednio 2 699,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29257

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.