Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS VENTO 3.0 2020

KROSS VENTO 3.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento 3.0 to nasza propozycja roweru szosowego łączącego zalety nowoczesnej ramy aluminiowej, karbonowego widelca i trwałego napędu Shimano Sora. Vento 3.0 świetnie nadaje się do wejścia w świat kolarstwa szosowego i stopniowe zdobywanie nowych doświadczeń.

Lekka rama Krossa Vento 3.0 została wykonana z aluminium. Dzięki temu jest sztywna i trwała, gwarantując dobre właściwości jezdne, a przy tym wytrzymałość również w przypadku rowerzystów o większej wadze. Karbonowy widelec poprawia komfort jazdy i bardzo dobrze tłumi wibracje z nawierzchni. W Vento 3.0 zastosowaliśmy też szersze opony 28C, które nie tylko poprawiają komfort i bezpieczeństwo jazdy, ale też w większości warunków są szybsze od opon węższych.

Napęd Shimano Sora to sprawdzone komponenty o wysokiej kulturze pracy i trwałości. W połączeniu z lekkimi hamulcami szczękowymi gwarantuje to niskie koszty eksploatacji i prostotę obsługi Krossa Vento 3.0.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    561
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: GRAFITOWY / NIEBIESKI / BIAŁY MAT
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: CARBON
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO SORA R3000
  • Przerzutka tył: SHIMANO SORA R3000
  • Hamulce przód: SHIMANO SORA R3000
  • Hamulec tył: SHIMANO SORA R3000
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO SORA R3000
  • Manetki: SHIMANO SORA R3000
  • Korby: SHIMANO SORA R3000
  • Suport: SHIMANO BSA BB-RS500
  • Łańcuch: SHIMANO HG53
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG400

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 440 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 110MM/31,8/7°
  • Sztyca: SP-C207 27,2x350
  • Stery: FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: VELO
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO SORA RS300
  • Piasta tył: SHIMANO SORA RS300
  • Obręcze: ALEXRIMS AT470
  • Opony: SCHWALBE LUGANO K-GUARD 28-622

KROSS VENTO 3.0 2020

3 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29267

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.