Stali klienci kupują do15% taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS VENTO 5.0 2020

KROSS VENTO 5.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento 5.0 to nasza najwyższa propozycja roweru szosowego na aluminiowej ramie. Kross Vento 5.0 jest nowoczesną konstrukcją, która łączy plusy precyzyjnej i trwałej grupy napędowej Shimano 105, a także wytrzymałej i nieco tańszej od karbonowych ramy aluminiowej. Sprawia to, że Vento 5.0 świetnie nadaje się do intensywnych treningów i startów w pierwszych wyścigach, a wytrzymała konstrukcja da sobie także radę z osobami o nieco większej wadze.

Kross Vento 5.0 został wyposażony w lekką ramę aluminiową nowej generacji. Pozwala ona na zastosowanie szerszych opon 28C, które znacząco poprawiają komfort jazdy, a także osiągi. Karbonowy widelec poprawia tłumienie wibracji na dziurawej nawierzchni sprawiając, że jazda na długi dystans jest mniej męcząca, a kontrola nad rowerem lepsza.

Grupa napędowa Shimano 105 w układzie 2x11 gwarantuje bardzo precyzyjne stopniowanie biegów. Nowa generacja przerzutki tylnej Shimano ma też lepszy naciąg łańcucha, dzięki czemu napęd ciszej pracuje na dziurawej nawierzchni. Mocne hamulce szczękowe mają lekką i prostą w obsłudze konstrukcję. Wytrzymałe aluminiowe koła FSA Vision Team 30 poprawiają nie tylko wygląd Krossa Vento 5.0, ale także właściwości aerodynamiczne.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    561
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZARNY / GRAFITOWY
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: CARBON
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO 105 R7000
  • Przerzutka tył: SHIMANO 105 R7000
  • Hamulce przód: SHIMANO 105 R7000
  • Hamulec tył: SHIMANO 105 R7000
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO 105 R7000
  • Manetki: SHIMANO 105 R7000
  • Korby: SHIMANO 105 R7000
  • Suport: SHIMANO BSA BB-RS500
  • Łańcuch: SHIMANO HG601
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO 105 R7000

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 400 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 110MM/31,8/7°
  • Sztyca: SP-C207 27,2x350
  • Stery: FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: VELO
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: FSA VISION TEAM 30
  • Piasta tył: FSA VISION TEAM 30
  • Obręcze: FSA TEAM 30
  • Opony: SCHWALBE LUGANO K-GUARD 28-622

KROSS VENTO 5.0 2020

4 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29280

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.