Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS VENTO 6.0 LADY 2020

KROSS VENTO 6.0 LADY 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento 6.0 w wersji damskiej to idealna propozycja dla kobiet, które kochają poczucie prędkości i wolność, jaką daje jazda na rowerze szosowym. Zaawansowana konstrukcja karbonowej ramy Vento 6.0 została od początku do końca zaprojektowana z myślą o rowerzystkach. Dzięki temu rower ten pozwala na cieszenie się jazdą na 100%, a jego komponenty ułatwiają osiąganie znakomitych wyników. Krossa Vento 6.0 zaprojektowaliśmy tak, aby idealnie pasował do potrzeb wymagających rowerzystek. Nie chodzi tylko o odpowiedni dobór rozmiarów ramy, ale także optymalne wymiary kluczowych komponentów odpowiedzialnych za komfort jazdy na rowerze. Dlatego Vento 6.0 w wersji damskiej ma kobiece siodełko, a także mniejsze rozmiary mostka i samej kierownicy. W połączeniu ze sztywną i lekką karbonową ramę ten rower aż prosi się o pokonywanie kolejnych szosowych kilometrów. Osprzęt Krossa Vento 6.0 w wersji damskiej to sprawdzone komponenty gwarantujące dobre osiągi i trwałość. Napęd Shimano Tiagra zapewnia precyzyjną zmianę przełożeń i wysoką kulturę pracy. Koła z obręczami Alexrims są wytrzymałe, a w połączeniu z oponami Schwalbe Lugano o szerokości 25 milimetrów zapewniają bardzo dobrą dynamikę jazdy. Komponenty takie jak korba, kierownica, mostek i siodełko zostały dobrane specjalnie do kobiecej budowy, a ich wymiary różnią się w zależności od rozmiaru roweru.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    560
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: GRANATOWY
  • Materiał Ramy: T784 CARBON
  • Widelec: CARBON (TAPERED 1-1/8"-1.5")
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TIAGRA FD-4700
  • Przerzutka tył: SHIMANO TIAGRA RD-4700
  • Hamulce przód: SHIMANO TIAGRA BR-4700
  • Hamulec tył: SHIMANO TIAGRA BR-4700
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO TIAGRA ST-4700 (MECHANIC)
  • Manetki: SHIMANO TIAGRA ST-4700 (2X10)
  • Korby: SHIMANO TIAGRA FC-4700 (52/36T, XS/S-170MM, M/L-172.5MM)
  • Suport: SHIMANO PRESS FIT SM-BB72
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG500 (11-25T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (XS/S-400MM, M/L-420MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (XS-80 MM, S/M-90MM, L-100, 31.8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM (XS/S-300MM, M/L-350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS VL-4330
  • Chwyty: KROSS TACKY (SILICONE)
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO HB-RS400
  • Piasta tył: SHIMANO FH-RS400
  • Obręcze: ALEXRIMS AT480
  • Opony: SCHWALBE LUGANO KEVLAR GUARD FOLDING (700-25C)

KROSS VENTO 6.0 LADY 2020

5 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29234

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.