Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS VENTO 7.0 2020

KROSS VENTO 7.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento 8.0 to propozycja dla osób, które poszukują roweru szosowego o zaawansowanej konstrukcji ramy połączonej z nowoczesnymi rozwiązaniami jeśli chodzi o osprzęt. Vento 8.0 jest rowerem niezwykle precyzyjnym w prowadzeniu, a przy tym dzięki grupie napędowej Shimano 105 i wytrzymałym kołom doskonale nadaje się do intensywnych treningów przez cały rok

Ra.ma Krossa Vento 8.0 została wykonana z tego samego włókna węglowego T784, co w przypadku topowego Vento TE. Dzięki temu rower jest sztywny i precyzyjny w prowadzeniu, co dodatkowo poprawiają zastosowane w nim sztywne osie kół.

Grupa napędowa Shimano 105 R7000 to doskonały kompromis między możliwościami i kulturą działania, a trwałością i przystępnymi kosztami eksploatacji. W Krossie Vento 7.0 zastosowaliśmy również hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105 o bardzo dużej sile hamowania i doskonałej modulacji. Koła FSA Vision Team 30 są sztywne i mają bardzo dobre właściwości aerodynamiczne, a lekki aluminiowy kokpit FSA doskonale pasuje do aerodynamicznego charakteru Vento 8.0.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    561
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZARNY / STALOWY MAT
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: CARBON
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO 105 R7000
  • Przerzutka tył: SHIMANO 105 R7000
  • Hamulce przód: SHIMANO 105 7070
  • Hamulec tył: SHIMANO 105 7070
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO 105 R7020
  • Manetki: SHIMANO 105 R7020
  • Korby: SHIMANO 105 R7020
  • Suport: SHIMANO PRESS FIT BB72-41B
  • Łańcuch: SHIMANO HG601
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO 105 R7000

Komponenty

  • Kierownica: FSA GOSSAMER COMP 440MM
  • Mostek: FSA STOS149 GOSSAMER 100MM
  • Sztyca: FSA ENERGY SBS 27,2x350
  • Stery: FSA Orbit C-40-CF-ACB
  • Siodło: F'IZI:K ANTARES R5 MAGNESIUM
  • Chwyty: VELO
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: FSA VISION TEAM 35
  • Piasta tył: FSA VISION TEAM 35
  • Obręcze: FSA VISION TRIMAX 35KB
  • Opony: SCHWALBE ONE V-GUARD 25-622

KROSS VENTO 7.0 2020

9 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29300

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.