Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS VENTO 9.0 2020

KROSS VENTO 9.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento 9.0 to nasza propozycja roweru szosowego dla tych, którzy szukają lekkiego i niezawodnego sprzętu do szosowych wyzwań. Vento 9.0 to szosowa klasyka w nowoczesnym wydaniu, którą widać na pierwszy rzut oka. Eleganckie i proste linie połączone z klasycznymi kolorami współgrają w tym modelu z ultralekką ramą karbonową i zaawansowanym osprzętem. Vento 9.0 chce, żebyś zabrał je w góry i namieszał na liście najlepszych czasów wymagających podjazdów na Stravie.

Rama Krossa Vento 9.0 została wykonana z tego samego lekkiego włókna węglowego T784, które zastosowaliśmy w modelu TE. Dzięki temu rower jest nie tylko lekki, ale niezwykle sztywny, pewnie przenosząc moc na koła i umożliwiając błyskawiczne przyspieszenia.

Osprzęt Krossa Vento 9.0 to przede wszystkim lekka, bezawaryjna i niezwykle precyzyjna w działaniu grupa Shimano Ultegra R8000. Dzięki mechanicznym hamulcom rower jest lżejszy, co w połączeniu z bardzo lekkimi karbonowymi kołami FSA Vision Trimax 40 zapewnia bezkonkurencyjne osiągi. Niską wagę i komfort tłumienia wibracji dodatkowo podnoszą karbonowe elementy kokpitu i sztyca.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    562
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    580
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZARNY / GRAFITOWY
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: CARBON
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO ULTEGRA R8000
  • Przerzutka tył: SHIMANO ULTEGRA R8000
  • Hamulce przód: SHIMANO ULTEGRA R8000
  • Hamulec tył: SHIMANO ULTEGRA R8000
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ULTEGRA R8000
  • Manetki: SHIMANO ULTEGRA R8000
  • Korby: SHIMANO ULTEGRA R8000
  • Suport: SHIMANO PRESS FIT BB72-41B
  • Łańcuch: SHIMANO HG601
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO ULTEGRA R8000

Komponenty

  • Kierownica: FSA K-Force Compact 440mm
  • Mostek: FSA 0S99CSI 110MM/31,8/6°
  • Sztyca: FSA KFORCE SB0 27,2x350 CARBON
  • Stery: FSA Orbit C-40-CF-ACB
  • Siodło: F'IZI:K ANTARES R5 MAGNESIUM
  • Chwyty: VELO
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: FSA TRIMAX
  • Piasta tył: FSA TRIMAX
  • Obręcze: FSA TRIMAX 40 CARBON
  • Opony: SCHWALBE PRO ONE MICRO 25-622

KROSS VENTO 9.0 2020

14 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29305

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.