Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS VENTO CX 2.0 2020

KROSS VENTO CX 2.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento CX 2.0 to nasza propozycja roweru, który łączy najlepsze cechy rowerów przełajowych z nieco większym komfortem jazdy i uniwersalnością. Dzięki bardzo sztywnej konstrukcji połączonej z szerszymi oponami i większym zakresem dostępnych przełożeń Vento CX 2.0 umożliwi Ci zarówno wejście w świat kolarstwa przełajowego, jak i ułatwi zimowe treningi w trudnych warunkach.

Lekka rama Krossa Vento CX 2.0 została wykonana z aluminium. Oferuje sportową, dynamiczną geometrię i bardzo wysoką sztywność, którą poprawiają sztywne osie kół. Wysokie prowadzenie górnej rury ramy ułatwia noszenie roweru na barku podczas podbiegów, pozostawia też dużo miejsca na dwa koszyki na bidon.

Osprzęt Krossa Vento CX 2.0 został dobrany tak, aby zapewnić nieco więcej komfortu i uniwersalności niż w standardowej konfiguracji przełajowej. Dlatego zastosowaliśmy tu szersze opony 35C, a także większą kasetę 11-42t obsługiwaną przez bardzo precyzyjną tylną przerzutkę SRAM Apex. Pewne hamowanie zapewniają mocne mechaniczne hamulce tarczowe Tektro.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    575
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Przełajowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: SZARY / BIAŁY / POMARAŃCZOWY POŁYSK
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: ALUMINIUM
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SRAM APEX
  • Hamulce przód: TEKTRO C550
  • Hamulec tył: TEKTRO C550
  • Dźwignia hamulca: SRAM APEX
  • Manetki: SRAM APEX
  • Korby: SRAM APEX 1 XSYNC
  • Suport: SRAM BSA GXP
  • Łańcuch: SRAM PC 1110
  • Kaseta / Wolnobieg: SRAM 1130

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 440 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 90MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x400
  • Stery: FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS CEBWEB
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: GL-B64 12X100
  • Piasta tył: GL-B64 12X142
  • Obręcze: MITAS SCYLLA V75 700X35C
  • Opony: MITAS SCYLLA V75 700X35C

KROSS VENTO CX 2.0 2020

3 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29330

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.