KROSS VENTO TE 2020

KROSS VENTO TE 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento TE to nasza najgroźniejsza broń na szosie. W tym modelu roweru zastosowaliśmy lekką i niezwykle sztywną ramę połączoną z zaawansowanymi komponentami. Dzięki temu Kross Vento TE jest niezwykle uniwersalnym rowerem szosowym na najwyższym poziomie. Świetnie podjeżdża, doskonale prowadzi się w zakrętach i zapewnia iście eksplozywne sprinty. Wszystko po to, abyś mógł rywalizować w zawodach na takim poziomie, na jakim tylko potrafisz.

Konstrukcja Krossa Vento TE bazuje na włóknie karbonowym T784, które gwarantuje niską wagę i bardzo wysoką sztywność. Zastosowanie sztywnych osi kół dodatkowo poprawia precyzję prowadzenia i daje większe poczucie pewności na szybkich zjazdach. Wyścigowa geometria pozwala w każdej sytuacji wycisnąć z roweru i siebie maksimum możliwości.

Osprzęt modelu Vento TE to naszym zdaniem jedna z najlepszych grup napędowych do ambitnego ścigania. Elektroniczna Ultegra DI2 jest idealnym kompromisem pomiędzy niską wagą, doskonałą precyzją zmiany przełożeń, a także niezawodnością i brakiem zbędnych komplikacji serwisowych. Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Ultegra gwarantują rewelacyjną modulację i siłę hamowania. Koła FSA Vision Metron 40C z karbonowymi obręczami są lekkie i sztywne, podobnie jak wykonane również z włókna węglowego elementy kokpitu i wspornik siodła.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    563
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    581
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZERWONY / BIAŁY POŁYSK
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: CARBON
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO ULTEGRA DI2 R8050
  • Przerzutka tył: SHIMANO ULTEGRA DI2 R8050
  • Hamulce przód: SHIMANO ULTEGRA DI2 R8050
  • Hamulec tył: SHIMANO ULTEGRA DI2 R8050
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ULTEGRA DI2 R8050
  • Manetki: SHIMANO ULTEGRA DI2 R8050
  • Korby: SHIMANO ULTEGRA R8000
  • Suport: SHIMANO PRESS FIT BB72-41B
  • Łańcuch: SHIMANO HG601
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO ULTEGRA R8000

Komponenty

  • Kierownica: FSA K-Force Compact 440mm
  • Mostek: FSA 0S99CSI 110MM/31,8/6°
  • Sztyca: FSA KFORCE SB0 27,2x350 CARBON
  • Stery: FSA Orbit C-40-CF-ACB
  • Siodło: F'IZI:K ANTARES R5 MAGNESIUM
  • Chwyty: VELO
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: FSA METRON
  • Piasta tył: FSA METRON
  • Obręcze: FSA METRON 40
  • Opony: MITAS SYRINX V80 700X25

KROSS VENTO TE 2020

Special Price 16 999,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 2 999,85 zł Poprzednio 19 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29310

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.