KROSS VENTO TR 4.0 CZARNY / GRAFITOWY / CZERWONY 2017

KROSS VENTO TR 4.0 CZARNY / GRAFITOWY / CZERWONY 2017

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
M S XXL
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Pierwszy rower KROSS’a przeznaczony do triathlonu został stworzony z myślą o pokonywaniu oporu powietrza i tarcia. Rama oraz widelec zbudowana jest z Carbonowych rur o aerodynamicznych przekrojach. Za napęd i hamowanie odpowiadają komponenty z grupy ultegra. Triathlonista przyjmie wygodną pozycję dzięki kokpitowi FSA team oraz siodełku FSA Orbit. Za płynną jazdę odpowiadają koła DT Swiss R32 Ppline z oponami Schwalbe One Folding 700-23C. Bez wątpienia, ten zestaw pozwoli pokonywać kolejne granice prędkości i wytrzymałości zawodnika.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2017
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Kolor: Czarny/Czerwony
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: Carbon
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Ultegra FD-6800
  • Przerzutka tył: Shimano Ultegra RD-6800-SS
  • Hamulce przód: Shimano Ultegra BR-6800
  • Hamulec tył: Shimano Ultegra BR-6800
  • Dźwignia hamulca: Tektro RX4.1
  • Manetki: Shimano SL-BSR1 2x11
  • Korby: Shimano Ultegra FC-6800 53-39T (S - 170mm, M/L - 172,5mm, XL/XXL - 175mm)
  • Suport: Shimano SM-BBR60 Hollowtech II
  • Łańcuch: Shimano CN-HG600
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Ultegra CS-6800 11-25T

Komponenty

  • Kierownica: FSA Team + Trimax Clip On (aluminium, 420mm, prosta, 31,8mm)
  • Mostek: Kross Racing Components (aluminium, ahead, S - 80mm, M/L - 90mm, XL -100, XXL - 110mm, 31,8mm)
  • Sztyca: Kross Racing Components (carbon, aero, 310mm)
  • Stery: FSA Orbit C No.8 1-1/8"
  • Siodło: VELO TR
  • Chwyty: Velo Velvet
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: DT Swiss R32 Spline
  • Piasta tył: DT Swiss R32 Spline
  • Obręcze: DT Swiss R32 Spline
  • Opony: Schwalbe One Folding 700x23c

KROSS VENTO TR 4.0 CZARNY / GRAFITOWY / CZERWONY 2017

Special Price 5 499,00 zł

-45,0%
Oszczędzasz 4 500,00 zł Poprzednio 9 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

8889

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.