LE GRAND BOWMAN 1 BRĄZOWY 2016

LE GRAND BOWMAN 1 BRĄZOWY 2016

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
18" / 165-178cm
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Rower męski Le Grand Bowman 1 2016

To miejski model jednośladu utrzymany w niestandardowym wzornictwie o bardzo oryginalnej budowie i konstrukcji. Brązowa kolorystyka i obecnie bardzo popularne i cenione 18-calowe koła tworzą z niego rower, który da swojemu użytkowniki wiele przyjemności.

Ramę roweru Bowman 1 wykonano z praktycznego i lekkiego aluminium, a zastosowanie odblasków nadaje mu nie tylko świetnego wyglądu - zwiększa to także bezpieczeństwo rowerzysty. Jest to jednoślad przeznaczony do jazdy po mieście, stąd zastosowanie jednego biegu i hamulca tylnego typu Torpedo. Konstrukcja taka zapewnia doskonały komfort jazdy, którego nie da się nie docenić.

Model posiada także niezwykle przydatne błotniki, praktyczną podpórkę i niezbędny podczas codziennego użytkowania - zwłaszcza na ulicach zatłoczonych miast - dzwonek.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Le Grand
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2016
  • Typ Roweru: Cruisery

Rama

  • Kolor: Brązowy
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Stalowy 26"
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 26 cali
  • Piasta Przód: Stalowa
  • Piasta tył: Stalowa KT-305
  • Obręcze: -
  • Opony: Schwalbe Fat Frank 26x2,35"

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: -
  • Hamulce przód: -
  • Hamulec tył: Torpedo
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: -
  • Korby: -
  • Suport: -
  • Łańcuch: -
  • Kaseta / Wolnobieg: -

Komponenty

  • Kierownica: -
  • Mostek: -
  • Sztyca: -
  • Stery: -
  • Siodło: VL-8088
  • Chwyty: VLG 105
  • Pedały: -

LE GRAND BOWMAN 1 BRĄZOWY 2016

1 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8909

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.