Dodatkowy Rabaty do 15% - wystarczy być zalogowanym

Rabaty zostaną naliczone automatycznie do obowiązujących cen produktów, 

=> Zaloguj / Zarejestruj się

LE GRAND LILLE 6 2020

LE GRAND LILLE 6 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Codzienne dojazdy nie muszą być rutyną, a mogą być czystą przyjemnością. Z pewnością jest to możliwe z damskim rowerem miejskim takim, jak LeGrand Lille 6. W tym modelu z serii Utility połączyliśmy klasyczną linię z nowoczesnymi możliwościami. Dzięki temu ten rower jest komfortowy i funkcjonalny, a przy tym naprawdę cieszy oko klasyczną linią i wysublimowanymi detalami. LeGrand Lille 6 idealnie nadaje się do jazdy w mieście, jak i weekendowych wypadów poza miejską dżunglę. Dzięki bogatemu wyposażeniu poradzi sobie w każdych warunkach pozwalając szybko i bezpiecznie dotrzeć do celu.

 Aluminiowa rama damskiego LeGrand Lille 6 jest lekka, a przy tym zaprojektowano ją tak, aby wsiadanie i zsiadanie z roweru było jak najwygodniejsze. Wyprostowana pozycja za kierownicą jest komfortowa i pozwala na bardzo dobrą obserwację drogi. Duże koła 28 cali z szerokimi oponami świetnie pokonują przeszkody takie jak krawężniki i nierówności, a komfort jazdy dodatkowo podnosi amortyzator przedni SR Suntour. Bogate wyposażenie obejmujące min. oświetlenie, błotniki, osłonę napędu, kosz i bagażnik sprawia, że rower już w momencie zakupu jest gotowy na każde miejskie wyzwanie.

 Napęd LeGrand Lille 6 obejmuje nowoczesną i trwałą przerzutkę Shimano Nexus. Do dyspozycji mamy 7 biegów, które znacząco ułatwiają pokonywanie podjazdów. Przerzutka Nexus jest przy tym niezwykle odporna na uszkodzenia i prosta w obsłudze. Dzięki obrotowej manetce biegi bez problemu zmienia się także w np. rękawicach zimowych.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    559
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Le Grand
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Miejskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec:
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: -
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki:
  • Korby:
  • Suport:
  • Łańcuch:
  • Kaseta / Wolnobieg:

Komponenty

  • Kierownica:
  • Mostek:
  • Sztyca:
  • Stery:
  • Siodło:
  • Chwyty: SYNTHETIC LEATHER
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód:
  • Piasta tył: SHIMANO NEXUS NEXUS SG-C3000
  • Obręcze:
  • Opony: 28"X1,75"

LE GRAND LILLE 6 2020

2 199,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29774

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.