LE GRAND LILLE 7 2020

LE GRAND LILLE 7 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

LeGrand Lille 7 to nasza topowa propozycja w segmencie damskich rowerów miejskich Utility. Ten rower ma wszystko to, co pozwoli Ci zamienić każdą miejską trasę w prawdziwą przyjemność. Jest komfortowy i funkcjonalny, co wcale nie koliduje z klasycznymi liniami i wysmakowanymi detalami wizualnymi. Dzięki uniwersalnej konstrukcji Lille 7 sprawdzi się nie tylko podczas miejskiej komunikacji, ale także z przyjemnością wyrwiesz się na nim na weekendowy wypad poza miasto.

 Damski rower miejski LeGrand Lille 7 zachowuje linie klasycznej holenderki, jednak jego rama została wykonana z lekkiego aluminium. Dzięki temu rower dużo łatwiej wnieść po schodach, a także łatwiej nim manewrować i pokonywać przeszkody. Przejazdy przez nierówności i krawężniki ułatwiają też duże koła 28 cali z szerokimi oponami, a także amortyzator przedni SR Suntour. Specjalne rolkowe hamulce Shimano Nexus sprawiają, że hamowanie jest tak samo mocne i przewidywalne w każdych warunkach pogodowych. Bogate wyposażenie modelu Lille 7 sprawia, że już fabrycznie rower ten jest gotowy do każdego miejskiego wyzwania. Na jego pokładzie znajdziesz min. mocne i jasne oświetlenie z prądnicą, bagażnik, kosz, pełne błotniki, osłonę napędu i podpórkę.

 Napęd Shimano Nexus oferuje 8 biegów, które ułatwiają pokonywanie wzniesień i jazdę z obciążeniem, czy pod wiatr. Przerzutka ukryta w tylnej piaście jest przy tym niezwykle trwała i wymaga minimum zabiegów serwisowych. Zmiana biegów odbywa się poprzez wygodną, obrotowa manetkę, którą z łatwością obsługuje się także w zimowych rękawicach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    559
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Le Grand
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Miejskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec:
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: -
  • Hamulce przód: SHIMANO NEXUS ROLLER BRAKE
  • Hamulec tył: SHIMANO NEXUS ROLLER BRAKE
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki:
  • Korby:
  • Suport:
  • Łańcuch:
  • Kaseta / Wolnobieg:

Komponenty

  • Kierownica:
  • Mostek:
  • Sztyca:
  • Stery:
  • Siodło:
  • Chwyty: SYNTHETIC LEATHER
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód:
  • Piasta tył: SHIMANO NEXUS NEXUS SG-C6001
  • Obręcze:
  • Opony: 28"X1,75"

LE GRAND LILLE 7 2020

Special Price 2 209,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 389,85 zł Poprzednio 2 599,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29771

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.