LE GRAND PAVE 4 DAMSKI SELEDYNOWY 2017

LE GRAND PAVE 4 DAMSKI SELEDYNOWY 2017

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
18" / 165-178cm
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Rower miejski damski Le Grand Pave 4 2017

Zwiewna sylwetka roweru zapowiada dynamiczną i lekką jazdę w każdych warunkach i po różnym terenie. Podobnie jak poprzednie modele, Pave 4 charakteryzuje się lekką ramą, wygodnym siodełkiem, amortyzacją, wyposażeniem w podpórkę, dzwonek oraz błotniki i osłonę na łańcuch. Komfort podróży zwiększa naturalna, wyprostowana postawa rowerzysty.

Opis techniczny:

Najważniejszy element roweru, czyli rama, wykonany jest z aluminium. Rower wyposażony jest w amortyzowany widelec Suntour SF13-CR7V, 7-biegowy układ napędowy, dwa hamulce V-brake, siodełko VL-6256M. Pave 4 ma wyższe, bo 28" koła, które zwiększają komfort jazdy. Oświetlenie roweru jest odblaskowe.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Le Grand
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2017
  • Typ Roweru: Miejskie

Rama

  • Kolor: Turkusowy
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Suntour SF13-CR7V
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: aluminium 32H
  • Piasta tył: aluminium 32H
  • Obręcze: -
  • Opony: 28 × 1,9"

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano Tourney
  • Hamulce przód: V-brake
  • Hamulec tył: V-brake
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: -
  • Korby: -
  • Suport: -
  • Łańcuch: -
  • Kaseta / Wolnobieg: -

Komponenty

  • Kierownica: -
  • Mostek: -
  • Sztyca: -
  • Stery: -
  • Siodło: VL-6256M
  • Chwyty: VLG-649AD2
  • Pedały: -

LE GRAND PAVE 4 DAMSKI SELEDYNOWY 2017

Special Price 1 359,20 zł

-20,0%
Oszczędzasz 339,80 zł Poprzednio 1 699,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8924

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.