LE GRAND VIRGINIA 1 DAMSKI SELEDYNOWY 2018

LE GRAND VIRGINIA 1 DAMSKI SELEDYNOWY 2018

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
18" / 165-178cm 20" / 175-185cm
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Rower miejski damski Le Grand Virginia 1 28" 2018


Utrzymany w stylu holenderskim rower Virginia 1 to wygodny i funkcjonalny model, przeznaczony przede wszystkim dla kobiet, które cenią wygodę i elegancję podczas rowerowej rekreacji.

Jest to model miejski, warto jednak podkreślić, że można go używać także podczas dłuższych lub krótszych wycieczek rowerowych, również poza miasto. Klasyczna rama w stylu retro to gwarancja wygodnej jazdy w pozycji wyprostowanej. Rama i widelec wykonane zostały z trwałej i odpornej na czynniki zewnętrzne stali. Komfort jazdy zapewniają także koła 28”x1,75”, a także wygodne, wykonane z syntetycznej skóry siodło na sprężynach, którego niewątpliwą zaletą jest amortyzacja wstrząsów podczas jazdy. Ze skóry syntetycznej wykonane zostały również chwyty przy kierownicy – delikatne i przyjemne w dotyku, zapewniające stabilne i wygodne trzymanie kierownicy podczas korzystania z roweru. Model wyposażony został w tylny hamulec Torpedo, który zapewnia bezpieczeństwo podczas jazdy oraz przednie i tylne oświetlenie, zasilane baterią.

Virginia 1 to trzybiegowy damski rower miejski, dostępny w kolorach seledynowym i czarnym z połyskiem. Model posiada również wygodną podpórkę, tylny bagażnik, błotniki oraz dzwonek.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Le Grand
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Miejskie

Rama

  • Kolor: Turkusowy
  • Materiał Ramy: Stal
  • Widelec: Stal
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: -
  • Piasta tył: Shimano Nexus SG-3C41
  • Obręcze: -
  • Opony: 28” × 1,75” Mitas

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano Nexus 3
  • Hamulce przód: Stal szczękowy
  • Hamulec tył: Torpedo
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: -
  • Korby: -
  • Suport: -
  • Łańcuch: -
  • Kaseta / Wolnobieg: -

Komponenty

  • Kierownica: -
  • Mostek: -
  • Sztyca: -
  • Stery: -
  • Siodło: Sztuczna skóra / sprężyny
  • Chwyty: Sztuczna skóra
  • Pedały: -

LE GRAND VIRGINIA 1 DAMSKI SELEDYNOWY 2018

Special Price 1 039,20 zł

-20,0%
Oszczędzasz 259,80 zł Poprzednio 1 299,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8955

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.