Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

MARIN ALCATRAZ 2020

MARIN ALCATRAZ 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Alcatraz to wyjątkowa rama zaprojektowana specjalnie przez zawodnika Matt Jones’a. Skacz wysoko na rampie, zrób najlepszy czas na pumptracku i podbij lokalny skatepark z ramą Alcatraz!

Alcatraz zbudowano na ramie z aluminium 6061 serii 3 z grubymi podwójnie cieniowanymi rurami dla najlepszej sztywności i jakości jazdy, horyzontalnymi hakami kół i demontowalnym mocowaniem hamulca IS.

Zoptymalizowaliśmy długość tylnego trójkąta w modelu Alcatraz do możliwie najkrótszego rozmiaru, dając Ci możliwość jazdy na tylnym kole i w manualu kiedy i gdzie tylko zechcesz.

Alcatraz posiada horyzontalne haki 135x10 mm - standard w technolgii dirt jump gwarantujący wytrzymałość osi i haków.

Widelec powietrzny X-Fussion Slant DJ-specific o 100 mm skoku, regulacją kompresji i tłumienia powrotu oraz taperowaną rurą sterową.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    580
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Marin
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: BMX / Freestyle

Rama

  • Rozmiar ramy: Uniwersalny
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: X Fusion Slant RL2 26", 100mm Travel, 100x15mm Thru-Axle, Air Spring, Compression and Rebound Adjust, Tapered Alloy Steerer tube, 40mm Offset
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: -
  • Hamulce przód: Tektro HDM275 Hydraulic, 160mm Rotor
  • Hamulec tył: Tektro HDM275 Hydraulic, 160mm Rotor
  • Dźwignia hamulca: Tektro HDM275
  • Manetki: -
  • Korby: Marin Forged Alloy, Alloy 32T Chainring, 104mm BCD, STD spacing
  • Suport: External Sealed Cartridge Bearings
  • Łańcuch: KMC HL-710
  • Kaseta / Wolnobieg: 14T Single Speed Cog

Komponenty

  • Kierownica: Marin Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 38mm rise, 750mm Width, 4º Up, 9º Back
  • Mostek: Marin 3D Forged Alloy, 40mm
  • Sztyca: Marin Pivotal DJ, 30.9mm
  • Stery: FSA No 57E, Semi-Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8" x 1 1/2”
  • Siodło: Marin Pivotal DJ Saddle
  • Chwyty:
  • Pedały: Alloy Platform

Koła

  • Wielkość koła: 26 cali
  • Piasta Przód: Forged Alloy, 100x15mm, 6-bolt Disc, 32H
  • Piasta tył: Forged Alloy, 135x10mm, Bolt On, Quad Sealed Bearings, 6-Bolt Disc, 32H
  • Obręcze: Marin Custom Extrusion, 27mm Inner, Pinned Joint
  • Opony: Vee Tire, XCV 26x2.25, LSG Compound, Wire Bead

MARIN ALCATRAZ 2020

4 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29814

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.