MARIN B-17 2019

MARIN B-17 2019

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
M S XL L
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Model B17 to kombinacja uznanego zawieszenia MultiTrac razem z 27,5”kołem na każde warunki, gotowy do wyprawy w nieznane. Duża szerokość opony pozwala na zastosowanie niskiego ciśnienia, które daje pełną przyczepność w każdym terenie. Opona 27,5” + posiada podobną średnicę i opory toczenia jak opona 29”, ale lepiej wybiera nierówności i przylega do podłoża. 

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Marin
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Pełne zawieszenie

Rama

  • Kolor: Czarny/Zielony
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: RockShox Recon Gold RL 27.5+, 130mm Travel, Compression and Rebound Adjustment, Solo Air Spring, 110x15mm Boost Spacing, Maxle Stealth, 51mm Offset
  • Tylny Amortyzator: RockShox Monarch R Debonair, 210x50mm, Debonair Air Sleeve, Rebound Adjustment, Custom Tune, 25mm x M8 Hardware

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SRAM NX 11-Speed
  • Hamulce przód: Shimano BR-M315 Hydraulic Disc, 180mm Rotor
  • Hamulec tył: Shimano BR-M315 Hydraulic Disc, 160mm Rotor
  • Dźwignia hamulca: Shimano BL-M315 Hydraulic
  • Manetki: SRAM NX 1x11-Speed
  • Korby: FSA Comet, Modular 1x, 30T Direct Mount Chainring, MegaTooth Technology, Boost Spacing
  • Suport: External Sealed Cartridge Bearings
  • Łańcuch: KMC X11 Extra Light
  • Kaseta / Wolnobieg: SunRace 11-Speed, 11-42T

Komponenty

  • Kierownica: Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 15mm Rise, 780mm Width, 4º Up, 9º Back
  • Mostek: Marin 3D Forged Alloy, 45mm
  • Sztyca: TranzX Dropper Post, YSP15 w/ 1x Remote, Size S 100mm Travel, All Other Sizes: 120mm Travel
  • Stery: FSA No 57E, Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8" x 1 1/2”
  • Siodło: Marin Speed Concept
  • Chwyty: Marin Single Clamp Locking
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cala
  • Piasta Przód: Formula, 110x15mm, Centerlock Disc, 32H
  • Piasta tył: Formula, 148x12mm, Quad Sealed Bearings, Centerlock Disc, 32H
  • Obręcze: Marin Aluminum Double Wall, 38mm Inner, Pinned Joint, Disc Specific, Tubeless Compatible
  • Opony: Vee Tire, Crown Gem 27.5x2.8", Dual Control Compound, Folding Bead, Tubeless Compatible

MARIN B-17 2019

Special Price 6 714,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 1 184,85 zł Poprzednio 7 899,00 zł

Dostępność: Niedostępny

9225

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.