MARIN DSX 2 2021

MARIN DSX 2 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

GRAVEL Z PŁASKĄ KIEROWNICĄ

PRZYGODY NA ASFALCIE I POZA NIM

DSX to gravel dla kolarzy MTB z klasycznymi manetkami i napędem 1x ; dużym prześwitem dla opon i opcją instalacji myk-myk'a dla lepszej kontroli roweru na zjazdach.

ROZMIARZAKRES WZROSTU UŻYTKOWNIKA
S
160cm-168cm
M
168cm-178cm
L
178cm-188cm
XL
188cm-193cm

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Marin
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Gravel

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Brązowy
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Marin Full Carbon w/ Tapered Steerer, 12mm Thru-Axle, Flat-Mount Disc, Fender Eyelets
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano Deore 12-Speed
  • Hamulce przód: Shimano MT201/UR300 Flat Mount Hydraulic Disc, 160mm Rotor
  • Hamulec tył: Shimano MT201/UR300 Flat Mount Hydraulic Disc, 160mm Rotor
  • Dźwignia hamulca: Shimao Hydraulic
  • Manetki: Shimano Deore 12-Speed
  • Korby: Forged Aluminum, 42T Steel Narrow Wide Chainring
  • Suport: Sealed Outboard Bearing
  • Łańcuch: KMC X12
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Deore 12-Speed, 10-51T

Komponenty

  • Kierownica: Marin MiniRiser
  • Mostek: Marin 3D Forged Alloy
  • Sztyca: Marin DSX
  • Stery: FSA No.42 ACB, Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8” x 1 1/2”
  • Siodło: Marin DSX
  • Chwyty: Marin MTB
  • Pedały: Commute Platform

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Forged Aluminum, 100x12mm, Centerlock, 32H
  • Piasta tył: Shimano Forged Aluminum, 142x12mm, Microspline, Centerlock, 32H
  • Obręcze: Marin Aluminum Double Wall, 21mm Inner, Disc Specific
  • Opony: WTB Riddler, 700Cx45mm

MARIN DSX 2 2021

4 599,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

34267

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.