Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

MARIN FAIRFAX 2 2020

MARIN FAIRFAX 2 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

CODZIENNE DOJAZDY | JAZDA PO ŚCIEŻKACH ROWEROWYCH Fairfax i Terra Linda stanowią linię rowerów fitness, stworzoną dla rowerzystów ceniących płaską kierownicę, wyposażenie szosowe i możliwość przymocowania wielu akcesoriów

RAMA SERII 1 ORAZ 2

Ramy z serii 2 zbudowane są z aluminium 6061 z mocowaniami hamulców tarczowych, zintegrowanymi sterami, wewnętrznym prowadzeniem przewodów oraz mocowaniem błotników i bagażnika. Ramy serii 1 są również zbudowane z aluminium 6061 z mocowaniami hamulców tarczowych oraz błotników i bagażnika.

HAMULCE TERCZOWE

Hamulce tarczowe we wszystkich modelach Fairfax i Terra Linda zapewniają płynne, kontrolowane zatrzymanie w każdych warunkach przy minimalnej konserwacji.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    559
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Marin
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Miejskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: 6061 Aluminum, Straight-Blade, Disc Mount, Fender and Rack Eyelets
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano M191
  • Przerzutka tył: Shimano Acera Shadow, 8-Speed
  • Hamulce przód: Tektro M275 Hydraulic Disc Brake
  • Hamulec tył: Tektro M275 Hydraulic Disc Brake
  • Dźwignia hamulca: Tektro Hydraulic
  • Manetki: Shimano Altus RapidFire
  • Korby: Shimano TY301 48/38/28
  • Suport: Sealed Cartridge Bearings, Square Taper
  • Łańcuch: KMC Z8
  • Kaseta / Wolnobieg: SunRace 8-Speed, 11-34T

Komponenty

  • Kierownica: Marin Alloy Flat
  • Mostek: Marin 3D Forged Alloy
  • Sztyca: Marin Alloy, 27.2mm
  • Stery: FSA
  • Siodło: Marin Fitness Plush
  • Chwyty: Marin Ergonomic Locking
  • Pedały: Fitness Platform

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Forged Aluminum Alloy, Disc, 32H
  • Piasta tył: Forged Aluminum Alloy, Disc, 32H
  • Obręcze: Marin Aluminum Double Wall, Machined Sidewall
  • Opony: Vee Tire, Baldy, 700x32, Puncture Protection, Wire Bead

MARIN FAIRFAX 2 2020

2 299,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29962

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.