MARIN FAIRFAX 3 2019

MARIN FAIRFAX 3 2019

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
L
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

JAZDA PO ŚCIEŻKACH ROWEROWYCH 

Fairfax i Terra Linda stanowią linię rowerów fitness, stworzoną dla rowerzystów ceniących płaską kierownicę, wyposażenie szosowe i możliwość przymocowania wielu akcesoriów

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Marin
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Miejskie

Rama

  • Kolor: Srebrny
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Marin Full Carbon w/ Taper Steerer, 12mm Thru-Axle, Flat-Mount Disc, Fender Eyelets
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: MicroSHIFT R9
  • Przerzutka tył: Shimano Sora
  • Hamulce przód: Tektro R290 Flat-Mount Hydraulic Disc, 160mm Rotor
  • Hamulec tył: Tektro R290 Flat-Mount Hydraulic Disc, 160mm Rotor
  • Dźwignia hamulca: Tektro Hydraulic
  • Manetki: MicroSHIFT R9 2x9 Flat Bar Road Shifters
  • Korby: Marin 3D Forged Alloy, 48/32T Chainrings, Ring Guard
  • Suport: Sealed Cartridge Bearings, Square Taper
  • Łańcuch: KMC X9
  • Kaseta / Wolnobieg: SunRace 9-Speed, 11-34TV

Komponenty

  • Kierownica: Marin Alloy Flat
  • Mostek: Marin 3D Forged Alloy
  • Sztyca: Marin Alloy
  • Stery: FSA
  • Siodło: Marin Fitness Plush
  • Chwyty: Marin Ergonomic Locking
  • Pedały: Commute Platform

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Forged Aluminum Alloy, Disc, 32H
  • Piasta tył: Forged Aluminum Alloy, Disc, 32H
  • Obręcze: Marin Aluminum Double Wall, 19mm ID,25mm Tall, Disc Specific
  • Opony: Vee Tire, Baldy, 700x32, Puncture Protection, Wire Bead

MARIN FAIRFAX 3 2019

Special Price 3 059,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 539,85 zł Poprzednio 3 599,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8795

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.