Dodatkowy Rabaty do 15% - wystarczy być zalogowanym

Rabaty zostaną naliczone automatycznie do obowiązujących cen produktów, 

=> Zaloguj / Zarejestruj się

MARIN FOUR CORNERS 2020

MARIN FOUR CORNERS 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Wycieczka

Wycieczka z sakwami

Dojeżdzanie do pracy

Wyprawy rowerowe. Wycieczki z sakwami. Uniwersalny Four Corners został zbudowany do przemieszczania dziś, ale i do przygody jutro.

PIĘĆ ROZMIARÓW RAMY

Geometria została uaktualniona w oparciu o dane biometryczne a na 2018 rok przygotowano 5 rozmiarów z kołem w rozmiarze 700C oraz 650B dla użytkownika o wzroście od 150 cm do 195 cm.

INSTALACJA BUTELEK

Sześć butelek przymocowanych do ramy: 2 do widelca, Trzy w ramie i jedna pod nią

HAMULCE TARCZOWE

Hamulce tarczowe zapewniają płynną i pewną pracę w każdych warunkach.

STAL JEST PRAWDZIWA

Four Corners to podwójnie cieniowana i formowana stal chromowo molibdenowa 4130 przygotowana specjalnie na całodniowe wyprawy.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Marin
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Gravel

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: STAL
  • Widelec: CrMo, Fender, Rack, and Bottle Cage Eyelets, IS Disc Mount
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Sora
  • Przerzutka tył: Shimano Sora 9-Speed
  • Hamulce przód: Tektro Spyre-C Road Mechanical Disc, 160mm Rotor
  • Hamulec tył: Tektro Spyre-C Road Mechanical Disc, 160mm Rotor
  • Dźwignia hamulca: Shimano w/ Integrated Shifters
  • Manetki: Shimano Sora 3x9-Speed
  • Korby: Shimano Sora Hollowtech II, 50/39/30T
  • Suport: Shimano Hollowtech II
  • Łańcuch: KMC X9
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano HG300 9-Speed, 11-34T

Komponenty

  • Kierownica: Marin Butted Alloy, Compact 12º Flared Drop
  • Mostek: Marin 3D Forged Alloy
  • Sztyca: Marin Alloy, 27.2mm
  • Stery: FSA No.8D, Sealed Cartridge Bearings
  • Siodło: WTB Volt Sport 142 Custom
  • Chwyty: Marin Comfort Bar Tape, Shock Absorbing Gel Pads
  • Pedały: Trekking Platform

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Forged Aluminum Alloy, 6-Bolt Disc, 32H
  • Piasta tył: Forged Aluminum Alloy, 6-Bolt Disc, 32H
  • Obręcze: Marin Aluminum, Double Wall, Disc Specific
  • Opony: WTB Resolute, 650B/700Cx42, Puncture Protection

MARIN FOUR CORNERS 2020

3 799,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29945

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.