Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

MARIN GESTALT 2 2020

MARIN GESTALT 2 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Wyprawy przygodowe

Długie dystanse

Wytrzymałość i każdy rodzaj pogody

Gestalt jest dla kolarza, który chce odkleić się od asfaltu i ubrudzić w terenie. Długodystansowcy i kolarze którzy jeżdżą cały rok docenią wszystkie potrzebne mocowania do bagażnika i błotników, mocne hamulce tarczowe oraz możliwość montażu szerszych opon, które przydadzą się podczas nieoczekiwanego objazdu na powrocie do domu.

SERIA 2 LUB 3

Gestalt posiada cieniowaną i formowaną aluminiową ramę serii 2 z aluminium 6061 z wewnętrznym prowadzeniem linek, hamulcami tarczowymi oraz otworami montażowymi do błotników i bagażników. Seria 3 ponadto wyposażona jest w sztywne osie kół oraz taperowaną główkę ramy.

GEOMETRIA DALEKO OD SZOSY

Jest to połączenie wygodnej sylwetki na długie dystanse po szosie oraz pewność i kontrola w terenie.

HAMULCE TARCZOWE

Hamulce tarczowe zapewniają płynną pracę w każdych warunkach.

MIEJSCE NA OPONĘ

Rama i widelec Gestalt posiada przestrzeń pod oponę do 700x35mm.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Marin
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Gravel

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: Marin Full Carbon w/ Taper Steerer, 12mm Thru-Axle, Flat-Mount Disc, Fender Eyelets
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tiagra
  • Przerzutka tył: Shimano Tiagra 10-Speed
  • Hamulce przód: Tektro MD-C500 Dual Piston Road Mechanical Disc, 160mm Rotor
  • Hamulec tył: Tektro MD-C500 Dual Piston Road Mechanical Disc, 160mm Rotor
  • Dźwignia hamulca: Shimano w/ Integrated Shifters
  • Manetki: Shimano Tiagra 2x10-Speed
  • Korby: FSA Gossamer, MegaExo Spindle, 50/34T
  • Suport: FSA MegaExo Threaded
  • Łańcuch: KMC X10
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Tiagra HG-500, 11-34T

Komponenty

  • Kierownica: Marin Butted Alloy, Compact 12º Flared Drop
  • Mostek: Marin 3D Forged Alloy
  • Sztyca: Marin Alloy, 27.2mm
  • Stery: FSA Orbit IS, Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8” x 1 1/2”
  • Siodło: Marin Beyond Road Concept
  • Chwyty: Marin Perforated Tape
  • Pedały: Commute Platform

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Forged Aluminum Alloy, 6-Bolt Disc, 32H
  • Piasta tył: Forged Aluminum Alloy, 6-Bolt Disc, 32H
  • Obręcze: Marin Aluminum Double Wall, 19mm Inner, 24mm Tall, Disc Specific, Tubeless Compatible
  • Opony: WTB, Exposure Comp, 700Cx32, Wire Bead

MARIN GESTALT 2 2020

4 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29878

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.