MARIN GESTALT X10 2020

MARIN GESTALT X10 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

PRZYGODA NA DRODZE I POZA NIĄ

DALEKIE DOJAZDY DO PRACY

JAZDA PO SZUTRACH

Gestalt X to rower górski z niezawodnym i prostym napędem 1x , dużym prześwitem dla opon pozwalającym zachować kontrolę i stabilność na każdej drodze

RAMA SERII 3

Gestalt X posiada cieniowaną, formowaną ramę Serii 3 z aluminium 6061 z wewnętrznym prowadzeniem linek, hamulcami tarczowymi, otworami instalacyjnymi do bagażników i błotników.

BEYOND ROAD GEOMETRY

Gestalt X przenosi naszą geometrię Beyond Road na kolejny poziom agresywnej eksploracji dróg i szutrów dzięki połączeniu geometrii endurance i MTB

HAMULCE TARCZOWE

Gestalt X wyposażony jest w najnowszy standard montażu hamulców tarczowych, zapewniający płynne i kontrolowane zatrzymanie w każdych warunkach przy minimalnej konserwacji.

PRZEŚWIT OPON

Rama i widelec Gestalt X ma prześwit na oponach do 700Cx42 lub 650Bx47 w wersji Road Plus.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Marin
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Gravel

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Srebrny
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: Marin Full Carbon w/ Taper Steerer, 12mm Thru-Axle, Flat-Mount Disc, Fender Eyelets
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SRAM GX 10-Speed
  • Hamulce przód: Tektro MD-C500 Dual Piston Road Mechanical Disc, 160mm Rotor
  • Hamulec tył: Tektro MD-C500 Dual Piston Road Mechanical Disc, 160mm Rotor
  • Dźwignia hamulca: SRAM Apex DoubleTap
  • Manetki: SRAM Apex 1x10-Speed
  • Korby: Forged Alloy 1x10, Hollow CrMo Spindle, Narrow-Wide 42T
  • Suport: External Sealed Cartridge Bearings
  • Łańcuch: KMC X10
  • Kaseta / Wolnobieg: SunRace 10-Speed, 11-42T

Komponenty

  • Kierownica: Marin Butted Alloy, Compact 12º Flared Drop, Flat Top
  • Mostek: Marin 3D Forged Alloy
  • Sztyca: Marin Alloy, 27.2mm
  • Stery: FSA Orbit IS, Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8” x 1 1/2”
  • Siodło: Marin Beyond Road Concept
  • Chwyty: Marin Shock Absorbing Perforated Tape
  • Pedały: Commute Platform

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Forged Aluminum Alloy, 6-Bolt Disc, 32H
  • Piasta tył: Forged Aluminum Alloy, 6-Bolt Disc, 32H
  • Obręcze: Marin Aluminum Double Wall, 19mm Inner, 24mm Tall, Disc Specific, Tubeless Compatible
  • Opony: WTB, Riddler Comp, 700Cx37, Wire Bead

MARIN GESTALT X10 2020

Special Price 4 164,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 734,85 zł Poprzednio 4 899,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29884

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.