MARIN GESTALT X11 2022

MARIN GESTALT X11 2022

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Gestalt X to rower górski z niezawodnym i prostym napędem 1x , dużym prześwitem dla opon pozwalającym zachować kontrolę i stabilność na każdej drodze.

Kluczowe zmiany w stosunku do Gestalt X10:

  • Napęd Shimano GRX 11-speed
  • Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX BRX400
  • TranzX dropper post
  • Opony WTB Riddler TCS Light tubeless compatible
RozmiarZakres wzrostu użytkownika
50cm
152cm to 160cm
52cm
160cm to 168cm
54cm
168cm to 175cm
56cm
175cm to 183cm
58cm
183cm to 188cm
60cm
188cm to 193cm

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Marin
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2022
  • Typ Roweru: Gravel

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Marin Full Carbon w/ Tapered Steerer, 12mm Thru-Axle, Flat-Mount Disc, Fender Eyelets
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano GRX Shadow w/ Clutch
  • Hamulce przód: Shimano GRX Hydraulic Disc, 160mm Rotor
  • Hamulec tył: Shimano GRX Hydraulic Disc, 160mm Rotor
  • Dźwignia hamulca: Shimano GRX Hydraulic w/ Shifter and Integrated Dropper Lever
  • Manetki: Shimano GRX GX8010, 1x11-Speed, Integrated Dropper Lever
  • Korby: FSA Gossamer Pro, Megatooth 42T Chainring, BB386EVO Alloy Spindle
  • Suport: FSA MegaExo Threaded
  • Łańcuch: KMC X11
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano 11-Speed, 11-42T

Komponenty

  • Kierownica: Marin Butted Alloy, Compact 16º Flared Drop
  • Mostek: Marin 3D Forged Alloy
  • Sztyca: TranzX YSP38J Dropper Post, 105mm/85mm Travel, 27.2mm
  • Stery: FSA Orbit IS, Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8” x 1 1/2”
  • Siodło: Marin Beyond Road Concept Elite
  • Chwyty: Marin Shock Absorbing Perforated Tape
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Forged Aluminum Alloy, 100x12mm, 32H
  • Piasta tył: Forged Aluminum Alloy, 142x12mm, 32H
  • Obręcze: Marin Aluminum Double Wall, 21mm Inner, 30mm Tall, Disc Specific, Tubeless Compatible
  • Opony: Schwalbe G-One Performance, 700Cx40mm, Folding Bead

Główne Parametry

  • Typ trasy: Array
  • Poziom zaawansowania: Array

MARIN GESTALT X11 2022

9 099,00 zł

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty
38557

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.