MARIN HAWK HILL 3

MARIN HAWK HILL 3

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
M S XL XS L
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Hawk Hill to rower do dobrej zabawy stworzony dla każdego kto lubi wyjechać poza szlak,  cieszy się każdą sekundą w powietrzu i kończy jazdę z uśmiechem na ustach. To rower na każdy teren jakością znacznie wykraczającą poza cenę.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Marin
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Pełne zawieszenie

Rama

  • Kolor: Pomarańczowy
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: RockShox Revelation Motion Control RC 27.5", 130mm Travel, Compression and Rebound Adjustment, Alloy Tapered Steerer, 110x15mm Boost Spacing, Maxle Stealth, 42mm Offset
  • Tylny Amortyzator: Fox Float Performance, Rebound Adjustment, Custom Tune, Firm Pedal Platform Lever, 25mm x M8 Hardware Top and Bottom

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano SLX SGS, Direct Attachment, 11-Speed
  • Hamulce przód: Tektro Orion, 4-Piston Hydraulic Disc Brake, 203mm Rotor
  • Hamulec tył: Tektro Orion, 4-Piston Hydraulic Disc Brake, 180mm Rotor
  • Dźwignia hamulca: Tektro Orion, I Spec II compatible
  • Manetki: Shimano SL-7000R 1x11-Speed, I Spec II
  • Korby: FSA V-Drive, Modular 1x, 32T Direct Mount Chainring, MegaTooth Technology, Boost Spacing
  • Suport: External Sealed Cartridge Bearings
  • Łańcuch: KMC X11 Extra Light
  • Kaseta / Wolnobieg: SunRace 11 Speed Cassette, 11-46T

Komponenty

  • Kierownica: Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 28mm Rise, 780mm Width, 5º Up, 9º Back
  • Mostek: Marin 3D Forged Alloy, 35mm
  • Sztyca: X-Fusion Manic, 1x Composite Remote, Size S 125mm Travel, All Other Sizes: 150mm Travel
  • Stery: FSA No 57E, Sealed Cartridge Bearings, 11/8"x11/2”
  • Siodło: Marin Speed Concept
  • Chwyty: Marin Single Clamp Locking
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cala
  • Piasta Przód: Forged Alloy, 110x15mm, 6-Bolt Disc, 32H
  • Piasta tył: Forged Alloy, 148x12mm, Quad Sealed Bearings, 6 Bolt Disc, 32H, Standard Freehub Body
  • Obręcze: Marin Aluminum Double Wall, 29mm Inner,Sleeved Joint, Disc Specific, 32H, Tubeless Compatible
  • Opony: WTB Trail Boss, 27.5x2.4", TCS Light/High Grip Compound, UST Aramid Bead, Tubeless Compatible

MARIN HAWK HILL 3

Special Price 7 649,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 1 349,85 zł Poprzednio 8 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

9247

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.