Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

MARIN NICASIO + 2020

MARIN NICASIO + 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

PRZYGODA NA DRODZE I POZA NIĄ

DALEKIE DOJAZDY DO PRACY

DŁUGIE DYSTANCE I ŚCIEŻKI W KAŻDYCH WARUNKACH

Nicaso jest dla rowerzysty poszukującego czegoś innego i nowoczesnego, ale z tradycyjną konstrukcją stalową. Klasyczne linie ramy i rury CrMo mają duszę klasycznego roweru, z geometrią i oponami 700C x 30mm-40mm lub 650B x 47mm, które umożliwiają rowerzyście jazdę po każdej powierzchni.

Geometria Beyond Road oferuje połączenie prowadzenia roweru endurance ze stabilnością jazdy podczas użytkowania poza utwardzonymi nawierzchniami i jest zbudowany na szerokich oponach, które są szybkie i wygodne na drodze i dają możliwość jazdy po ścieżkach, duktach i szutrowych drogach.

Nicasio zbudowany jest na cieniowanej ramie z CrMo 4130 z serii 2 lub serii 1 z hamulcami tarczowymi, mocowaniem bagażnika oraz dwoma lub trzema mocowaniami na bidon.

Hamulce tarczowe zapewniają kontrolę nad rowerem, siłę hamowania w każdych warunkach i wymagają minimalnej konserwacji przez cały sezon.

Rama i widelec Nicasio mają prześwit dla opon do 700C x 35mm lub 650B x 47mm.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Marin
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Gravel

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Beżowy
  • Materiał Ramy: STAL
  • Widelec: Series 1 Double Butted CrMo Beyond Road, 700C Wheels, Beyond Road Geometry, Fender and Rack Mounts, Disc Mount
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: MicroSHIFT Advent, 1x9 w/ Clutch Mech
  • Hamulce przód: Tektro Road Mechanical Disc, 160mm Rotor
  • Hamulec tył: Tektro Road Mechanical Disc, 160mm Rotor
  • Dźwignia hamulca: MicroSHIFT Advent
  • Manetki: MicroSHIFT Advent, 1x9 Specific
  • Korby: FSA Tempo Compact, Narrow-Wide, 42T
  • Suport: Sealed Cartridge Bearings, Square Taper
  • Łańcuch: KMC X9
  • Kaseta / Wolnobieg: SunRace 9-Speed, 11-46T

Komponenty

  • Kierownica: Marin Butted Alloy, Compact 12º Flared Drop
  • Mostek: Marin 3D Forged Alloy
  • Sztyca: Marin Alloy, 27.2mm
  • Stery: FSA No.8D, Sealed Cartridge Bearings
  • Siodło: Marin Beyond Road Concept
  • Chwyty: Marin Comfort Tape
  • Pedały: Commute Platform

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Forged Aluminum Alloy, 6-Bolt Disc, 32H
  • Piasta tył: Forged Aluminum Alloy, 6-Bolt Disc, 32H
  • Obręcze: Marin Aluminum Double Wall, 25mm Inner, Disc Specific
  • Opony: WTB Horizon, 650Bx47mm

MARIN NICASIO + 2020

3 399,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29855

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.