Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

MARIN PRESIDIO 3 2020

MARIN PRESIDIO 3 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

KOMUNIKACJA

MIEJSKA

KOMUNIKACJA MIEJSKA Presidio to nasz nowy rower stworzony z myślą dojeździe do pracy bez konieczności częstrj konserwacji. Wewnętrzne przerzutki, hamulce tarczowe, opony odporne na przebicia i bardzo wydajne napędy paskowe odporne są na korozję. Lekkie aluminiowe ramy posiadają opcje instalacji wszystkich niezbędnych rzeczy.

RAMY SERII 2

Ramy serii 3 posiadają: formowane i cieniowane rurki wykonane z aluminium 6061 z wewnętrznie poprowadzonymi kablami, taperowaną główka ramy, hamulce tarczowe, kute haki kół z opcją instalacji bagażników i zintegrowanej podpórki.

PRZESUWANY HAK TYLNEGO KOŁA

Specjalnie dla tego modelu zaprojektowaliśmy zupełnie nowy przesuwany hak tylnego koła pozwalający doskonale napinać łańcuch lub pasek. Wszystko wygląda czysto i elegancko i pasuje zarówno do zintegrowanej podnózki jak i hamula tyarczowego.

HAMULCE HYDRAULICZNE

Hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają płynne, kontrolowane zatrzymanie w każdych warunkach przy minimalnej konserwacji.

BIEGI WEWNĄTRZ PIASTY

Biegi ukryte w tylnej piaście nie wymagają konserwacji i zapewniają prostotę obsługi

Główne Parametry

  • Typ trasy
    558
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Marin
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Miejskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: 6061 Aluminum, Straight-Blade, Post-Mount Disc
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: -
  • Hamulce przód: Shimano U300 Flat-Mount Hydraulic Disc, 160mm Rotor
  • Hamulec tył: Shimano U300 Flat-Mount Hydraulic Disc, 160mm Rotor
  • Dźwignia hamulca: Shimano Hydraulic
  • Manetki: MicroSHIFT SL 8-Speed IG Shifter
  • Korby: Gates Carbon Drive S150, 50T
  • Suport: Sealed Cartridge Bearings, Square Taper
  • Łańcuch: Gates Carbon Drive CDN Centertrack Belt, 115T
  • Kaseta / Wolnobieg: Gates Carbon Drive CDN Center Track, 22T

Komponenty

  • Kierownica: Marin Alloy Flat Top Riser
  • Mostek: Marin 3D Forged Alloy
  • Sztyca: Marin Alloy, 27.2mm
  • Stery: Marin 3D Forged Alloy
  • Siodło: Marin Fitness
  • Chwyty: Marin Ergonomic Locking
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Forged Aluminum Alloy, Centerlock Disc, 32H
  • Piasta tył: Shimano Nexus 8D 8-Speed Internally Geared Hub, Centerlock Disc, 32H
  • Obręcze: Marin Aluminum Double Wall, 25mm Tall, Disc Specific
  • Opony: Vee Tire, Baldy, 700x32, Puncture Protection, Reflective Sidewall, Wire Bead

MARIN PRESIDIO 3 2020

3 899,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29975

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.