MARIN SAN QUENTIN 1 2021

MARIN SAN QUENTIN 1 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Opracowany w połączeniu z legendą freeride'u Mattem Jonesem i biorąc swoją nazwę od najbardziej szorstkiego i upadłego kawałka hrabstwa Marin, zupełnie nowa część kolekcji to San Quentin. Zasługując na sławę maksymalnego bezpieczeństwa California State Prison łącząy w sobie siłę i styl naszej dirtówki Alcatraz z legendarnym hardtailem Nail Trail. Oto rodzina agresywnych sztywniaków San Quentin czyli idealne połączenie dla współczesnego ridera.

RozmiarZakres wzrostu użytkownika
S
5'2" to 5'5"
M
5'5" to 5'8"
L
5'8" to 5'10"
XL
5'10" to 6'0"

Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Marin
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour XCM32 Boost 15x110mm Spacing, 120mm Travel, Lock Out, 27.5", Bolt-On Thru-Axle
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: MicroShift Advent, 9-Speed, with Clutch
  • Hamulce przód: Tektro M275 Hydraulic Disc, 180mm Rotor
  • Hamulec tył: Tektro M275 Hydraulic Disc, 160mm Rotor
  • Dźwignia hamulca: Tektro M275 Hydraulic Disc
  • Manetki: MicroShift Advent, 9-Speed with Bearing Movement
  • Korby: Marin Forged Alloy, Integrated Steel 32T Narrow Wide Chainring, Boost Spacing
  • Suport: Sealed Cartridge Bearing, Square Taper
  • Łańcuch: KMC X-9
  • Kaseta / Wolnobieg: Sunrace, 9 Speed, 11-46T

Komponenty

  • Kierownica: Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 780mm Width, 28mm Rise, 5º Up, 9º Back
  • Mostek: Marin 3D Forged Alloy, 45mm
  • Sztyca: Marin Alloy, 30.9mm
  • Stery: FSA No 57E, Semi-Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8" x 1 1/2”
  • Siodło: Marin Speed Concept
  • Chwyty: Marin MTN, Closed End
  • Pedały: Nylon Platform

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cala
  • Piasta Przód: Forged Alloy, 110x15mm, Sealed Cartridge Bearing, 6-Bolt Disc, 32H
  • Piasta tył: Forged Alloy, Quad Sealed Cartridge Bearings, Alloy Axle, 141mm Width, 6-Bolt Disc, 32H, Shimano Standard Freehub Body
  • Obręcze: Marin, Double Wall Alloy, 29mm Inner, Pinned Joint, Disc Specific, 32H Tubeless Compatible
  • Opony: Vee Tire Co, Flow Snap, 27.5x2.6", MPC Compound, Wire Bead

MARIN SAN QUENTIN 1 2021

3 199,00 zł

Dostępność: Niedostępny

33783

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.