MARIN SAN QUENTIN 3 27.5 2020

MARIN SAN QUENTIN 3 27.5 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

ALUMINIUM SERII 2 i 3

San Quentin 1 ma aluminiową ramę z serii 2, z taperowaną glówką ramy, trójwymiarowym kutym mocowaniem tylnego koła, mocowaniem hamulców IS i częściowo wewnętrznym prowadzeniem kabli. San Quentin 2 i 3 są wyposażone w aluminiowe ramy z serii 3, z bardziej zaawansowanym kształtowaniem rur, sztywną osią tylnego koła 12x148, hamulcem w standardzie post mount, pełnym wewnętrznym prowadzeniem kabli

RAMA INSPIROWANA DIRT JUMP

Wzorując się na sukcesie ramy Alcatraz linia ram San Quentin zapewnia wszystkie wyjątkowego stylu: masywną konstrukcję, gładką linię i seksowne malowanie.

NOWOCZESNA TRAILOWA GEOMETRIA

Płaski kąt główki i stroma podsiodłówka sprawiają, że rower będzie świetnie latał, zaś na zjazdach będzie prowadził się jak po szynach. Wyważona pozycja rowerzysty pomiędzy kołami zapewnia imponujące możliwości wspinaczki oraz jazdy po płaskim terenie. Kat główki 65 stopni oraz krótki tylny trójkąt ułatwiają poruszanie się po trudnych zjazdach i zakrętach sprawiając, że jazda na San Quentin będzie intuicyjna.

Mocowanie ISCG

Wszystkie modele San Quentin wyposażone są w otwory w standardzie ISCG 05, tak by zainstalować prowadnicę lub napinacz łańcucha

Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Marin
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: jasny kremowy
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: RockShox Revelation RC, 110x15mm Boost Spacing, Fast Black Stanchions, 130mm Travel, Bolt-On Thru Axle
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano RD-M7000, SLX GS, Direct Mount, 11-Speed
  • Hamulce przód: Shimano BR-MT400 Hydraulic Disc ,180mm Centerlock Rotor
  • Hamulec tył: Shimano BR-MT400 Hydraulic Disc, 180mm Centerlock Rotor
  • Dźwignia hamulca: Shimano BL-MT400 Hydraulic
  • Manetki: Shimano SL-7000R 11-Speed
  • Korby: FSA Comet, Modular 1x, 32T Direct Mount Chainring, MegaTooth Technology, Boost Spacing
  • Suport: 73mm Threaded BB
  • Łańcuch: KMC X-11 EL
  • Kaseta / Wolnobieg: SunRace, 11-Speed, 11-46T

Komponenty

  • Kierownica: Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 780mm Width, 28mm rise, 5º Up, 9º Back
  • Mostek: Marin 3D Forged Alloy, 35mm
  • Sztyca: X-Fusion Manic, 1x Composite Remote, Size S 125mm Travel, All Other Sizes: 150mm Travel, 30.9mm
  • Stery: FSA No 57E, Semi-Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8" x 1 1/2”
  • Siodło: Marin Speed Concept
  • Chwyty: Marin Single Clamp Locking
  • Pedały: Nylon Platform

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cala
  • Piasta Przód: Forged Alloy, 110x15mm, Sealed Cartridge Bearing, 6-Bolt Disc, 32H
  • Piasta tył: Forged Alloy, Quad Sealed Cartridge Bearings, Alloy Axle, 12x148mm, 6-Bolt Disc, 32H, Shimano Standard Freehub Body
  • Obręcze: Marin Aluminum Double Wall, Disc Specific, 29mm Inner, Pinned Joint, 32H, Tubeless Compatible
  • Opony: Vee Tire Flow Snap, 27.5x2.6”, Tackee Compound, Folding Bead, Tubeless Compatible

MARIN SAN QUENTIN 3 27.5 2020

Special Price 6 034,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 1 064,85 zł Poprzednio 7 099,00 zł

Dostępność: Niedostępny

31132

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.