Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

MARIN SAN QUENTIN 1 27.5 2020

MARIN SAN QUENTIN 1 27.5 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Opracowany w połączeniu z legendą freeride'u Mattem Jonesem i biorąc swoją nazwę od najbardziej szorstkiego i upadłego kawałka hrabstwa Marin, zupełnie nowa część kolekcji to San Quentin. Zasługując na sławę maksymalnego bezpieczeństwa California State Prison łącząy w sobie siłę i styl naszej dirtówki Alcatraz z legendarnym hardtailem Nail Trail. Oto rodzina agresywnych sztywniaków San Quentin czyli idealne połączenie dla współczesnego ridera.

ALUMINIUM SERII 2 i 3

San Quentin 1 ma aluminiową ramę z serii 2, z taperowaną glówką ramy, trójwymiarowym kutym mocowaniem tylnego koła, mocowaniem hamulców IS i częściowo wewnętrznym prowadzeniem kabli. San Quentin 2 i 3 są wyposażone w aluminiowe ramy z serii 3, z bardziej zaawansowanym kształtowaniem rur, sztywną osią tylnego koła 12x148, hamulcem w standardzie post mount, pełnym wewnętrznym prowadzeniem kabli

RAMA INSPIROWANA DIRT JUMP

Wzorując się na sukcesie ramy Alcatraz linia ram San Quentin zapewnia wszystkie wyjątkowego stylu: masywną konstrukcję, gładką linię i seksowne malowanie.

NOWOCZESNA TRAILOWA GEOMETRIA

Płaski kąt główki i stroma podsiodłówka sprawiają, że rower będzie świetnie latał, zaś na zjazdach będzie prowadził się jak po szynach. Wyważona pozycja rowerzysty pomiędzy kołami zapewnia imponujące możliwości wspinaczki oraz jazdy po płaskim terenie. Kat główki 65 stopni oraz krótki tylny trójkąt ułatwiają poruszanie się po trudnych zjazdach i zakrętach sprawiając, że jazda na San Quentin będzie intuicyjna.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Marin
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour XCM32 Boost 15x110mm Spacing, 120mm Travel, Lock Out, 27.5", Bolt-On Thru Axle
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano Altus, 9-Speed, Shadow Design
  • Hamulce przód: Tektro M275 Hydraulic Disc, 180mm Rotor
  • Hamulec tył: Tektro M275 Hydraulic Disc, 160mm Rotor
  • Dźwignia hamulca: Tektro M275
  • Manetki: Shimano SLM3000 9-Speed
  • Korby: Marin Forged Alloy 1x9, Hollow Spindle, Steel Narrow-Wide 32T Chainring, 104mm BCD
  • Suport: Marin Forged Alloy 1x9, Hollow Spindle, Steel Narrow-Wide 32T Chainring, 104mm BCD
  • Łańcuch: KMC X-9
  • Kaseta / Wolnobieg: SunRace, 9-Speed, 11-36T

Komponenty

  • Kierownica: Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 780mm Width, 28mm rise, 5º Up, 9º Back
  • Mostek: Marin 3D Forged Alloy, 45mm
  • Sztyca: Marin Alloy, 30.9mm
  • Stery: FSA No 57E, Semi-Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8" x 1 1/2”
  • Siodło: Marin Speed Concept
  • Chwyty: Marin MTN, Closed End
  • Pedały: Nylon Platform

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cala
  • Piasta Przód: Forged Alloy, 110x15mm, Sealed Cartridge Bearing, 6-Bolt Disc, 32H
  • Piasta tył: Forged Alloy, Quad Sealed Cartridge Bearings, Alloy Axle, 141mm Width, 6-Bolt Disc, 32H, Shimano Standard Freehub Body
  • Obręcze: Marin, Double Wall Alloy, 29mm Inner, Pinned Joint, Disc Specific, 32H Tubeless Compatible
  • Opony: Vee Tire, Crown Gem 27.5x2.3", Dual Control Compound, Tubeless Compatible

MARIN SAN QUENTIN 1 27.5 2020

3 199,00 zł

Dostępność: Niedostępny Wysyłka 2-4 dni robocze.

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

31075

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.