MARIN SAN QUENTIN 20" 2021

MARIN SAN QUENTIN 20" 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

FUN!

San Quentin 20 i 24 stworzyliśmy z myślą o dzieciach, które chcą odkrywać jakie możliwości ma rower terenowy, czyli zabrać go na singletracki ale również na przejażdżki po parku i stylowe przejazdy "na rejonie".

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    574
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Marin
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Dziecięce

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Niebieski
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour XCM 24 BOOST, 80mm Travel, Lockout, 110mm Axle Spacing
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano Altus
  • Hamulce przód: Tektro HD-J285 Kid's Specific Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: Tektro HD-J285 Kid's Specific Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: Tektro Kid's Specific Short Reach Lever for Hydraulic Brake
  • Manetki: MicroSHIFT TS39, 8-Speed, Thumb-Tap
  • Korby: Forged Alloy, Narrow Wide 28T, 140mm
  • Suport: Sealed Cartridge Bearings, Square Taper
  • Łańcuch: KMC X8
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano 8-speed, 11-32T

Komponenty

  • Kierownica: Marin Riser, 31.8 clamp, 30mm Rise, 590mm Width
  • Mostek: Marin Alloy, 35mm
  • Sztyca: Marin Alloy, 30.9mm
  • Stery: FSA No. 57E
  • Siodło: Marin Kids MTB
  • Chwyty: Marin MTB
  • Pedały: tak

Koła

  • Wielkość koła: 20 cali
  • Piasta Przód: Forged Aluminum, 32H, Disc Specific
  • Piasta tył: Forged Aluminum, 32H, Disc Specific
  • Obręcze: Marin, Double Wall Alloy, 25mm Internal
  • Opony: Vee Tire Crown Gem, 20x2.6”, Wire Bead

MARIN SAN QUENTIN 20" 2021

1 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

34279

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.