MARIN SAN QUENTIN 3 2019

MARIN SAN QUENTIN 3 2019

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
M S XL L
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

TRASY DH | 

LEKKI DIRT JUMP | 

ENDURO 

San Quentin przeznaczony jest do agresywnej jazdy, dla wszystkich szukających sprzętu do ujeżdżania singletracków bez konieczności częstego serwisowania zawieszenia

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Marin
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor: Beżowy
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Series 3 6061 Aluminum, Double Butted Frame, Internal Shifter & Dropper Post Routing, External Brake, 12x148mm Thru Axle, 73mm Threaded BB
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano RD-M7000, SLX GS, Direct Mount, 11-Speed
  • Hamulce przód: Shimano BR-MT400 Hydraulic Disc ,180mm Centerlock Rotor
  • Hamulec tył: Shimano BR-MT400 Hydraulic Disc, 180mm Centerlock Rotor
  • Dźwignia hamulca: Shimano BL-MT400 Hydraulic
  • Manetki: Shimano SL-7000R 11-Speed
  • Korby: FSA Comet, Direct Mount 32T Ring, 2-piece Design
  • Suport: External Sealed Cartridge Bearing
  • Łańcuch: KMC X-11 EL
  • Kaseta / Wolnobieg: SunRace, 11-Speed, 11-46T

Komponenty

  • Kierownica: Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted, 28mm Rise, 780mm width, 4° up, 9° back
  • Mostek: Marin 3D Forged Alloy, 35mm
  • Sztyca: X-Fusion Manic, 1x Plastic Remote, Size S 125mm Travel, All Other Sizes: 150mm Travel
  • Stery: FSA No 57E, 11/8"x11/2”
  • Siodło: Marin MTB
  • Chwyty: Marin Single Clamp Locking
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cala
  • Piasta Przód: Forged Alloy, 110x15mm, Sealed Cartridge Bearing, Centerlock Disc, 32H
  • Piasta tył: Forged Alloy, Quad Sealed Cartridge Bearings, Alloy Axle, 12x148mm, Centerlock Disc, 32H, Shimano Standard Freehub Body.
  • Obręcze: Marin Aluminum Double Wall, Disc Speci c, 29mm Inner, Pinned Joint, 32H, Tubeless Compatible
  • Opony: Vee Tire Flow Snap, 27.5x2.6”, Tackee Compound, Folding Bead, Tubeless Compatible

MARIN SAN QUENTIN 3 2019

Special Price 5 609,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 989,85 zł Poprzednio 6 599,00 zł

Dostępność: Niedostępny

9268

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.