MAXIM CRUISER VIOLETTO 24 CALE BIAŁY 2017

MAXIM CRUISER VIOLETTO 24 CALE BIAŁY 2017

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
uniwersalny
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Młodzieżowy rower miejski na kole 24" posiada trzybiegową przerzutkę w piaście marki Shimano.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Maxim
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Junior
  • Rocznik: 2017
  • Typ Roweru: Miejskie

Rama

  • Kolor: Biały
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Hi-ten
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 24 cale
  • Piasta Przód: P-7X alloy
  • Piasta tył: Shimano Nexus 3-s
  • Obręcze: X-Star
  • Opony: 24 X 2,10 C-1635 CST fioletowa

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Internal hub / piasta wewnętrzna 3-s Nexus
  • Hamulce przód: Promax ally TX-125L
  • Hamulec tył: Shimano Nexus 3-s
  • Dźwignia hamulca: Promax BL-82
  • Manetki: Shimano Nexus 3-s
  • Korby: Deta steel 38T
  • Suport: Thun Topaz
  • Łańcuch: KMC Z-410
  • Kaseta / Wolnobieg: x

Komponenty

  • Kierownica: JP HB-T310
  • Mostek: HS-C80
  • Sztyca: Zoom SP-102
  • Stery: Neco H-142
  • Siodło: Abi SO-1516
  • Chwyty: Herrmans DD02 UDE
  • Pedały: -

MAXIM CRUISER VIOLETTO 24 CALE BIAŁY 2017

Special Price 1 048,00 zł

-20,0%
Oszczędzasz 262,00 zł Poprzednio 1 310,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.