Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

MERIDA BIG.NINE 20-D 2020

MERIDA BIG.NINE 20-D 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Merida Big Nine 20 to rower oparty na komfortowej i lekkiej aluminiowej ramie. Dzięki napędowi opartemu na komponentach Shimano, zapewnia bardzo szeroki zakres przełożeń oraz niezawodność. Rower został wyposażony w sprężynowy amortyzator Suntour XCM HLO z blokadą skoku. Za kontakt z podłożem odpowiadają opony MERIDA K1080. Hamulce to sprawdzone Shimano MT-200, które współdziałają z klamkomanetkami Shimano ST-EF505.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: SR Suntour XCM HLO Coil 100mm, blokada skoku
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano FD-TY700
  • Przerzutka tył: Shimano RD-M360
  • Hamulce przód: Shimano ST-EF505 / BR-MT200
  • Hamulec tył: Shimano ST-EF505 / BR-MT200
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: Shimano ST-EF505
  • Korby: Shimano TY301 42-34-24T
  • Suport: FSA TH-7420ST-W
  • Łańcuch: KMC M700
  • Kaseta / Wolnobieg: Sunrace CSM668 11-32 8S

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA CC 690mm
  • Mostek: MERIDA CC 31.8mm
  • Sztyca: MERIDA CC 30.9mm
  • Stery: FSA NO.10
  • Siodło: MERIDA Sport comfort
  • Chwyty: -
  • Pedały: VP VPE-891

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: Shimano TX505 100x9 32H Centerlock
  • Piasta tył: Shimano TX505 135x9 32H Centerlock
  • Obręcze: MERIDA CC 17 IWR
  • Opony: MERIDA K1080 29x2.2" drut

MERIDA BIG.NINE 20-D 2020

2 299,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29173

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.