MERIDA BIG.NINE 300 2021

MERIDA BIG.NINE 300 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Mocny hardtail z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour XCR32 LOR Air, osprzęt Shimano Deore, koła 29” Merida Comp CC, można do niego przymocować błotniki, bagażnik i stopkę. Ciesz się jazdą z Big.Ninem 300!

Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 300 to model z ramą TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, szeroki zakres przełożeń sprawdzony napęd Shimano Deore 2 x 10, a jazdę po nierównościach ułatwi powietrzny amortyzator SR Suntour XCR32 LOR. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-200/Tektro M275. W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC, a niskie opory toczenia zapewnią opony Maxxis Ikon. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening, czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 300 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    575
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Suntour XCR32 LOR powietrzny skok: 100mm blokada offset: 46mm maksymalny rozmiar opon: 29x2.25"
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Deore
  • Przerzutka tył: Shimano Deore M4120 Shadow SGS
  • Hamulce przód: Tektro M275 2 tłoczki
  • Hamulec tył: Tektro M275 2 tłoczki
  • Dźwignia hamulca: Tektro M275
  • Manetki: Shimano Deore M5100, Shimano Deore M4100
  • Korby: Shimano Deore M-4100-2 36-26T
  • Suport:
  • Łańcuch: KMC X10
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Deore M4100 11-42T 10 przełożeń

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA EXPERT CC materiał: aluminium szerokość: 720mm wznios: 10mm
  • Mostek: MERIDA COMP CC materiał: aluminium średnica: 31.8mm kąt: 7°
  • Sztyca: MERIDA COMP CC materiał: aluminium średnica: 30.9mm cofnięcie: 0mm
  • Stery: MERIDA M2345
  • Siodło: MERIDA COMP CC
  • Chwyty: MERIDA COMP EC
  • Pedały: VP VPE-891

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: Shimano TX505 100x9mm 32 szprychy Centerlock
  • Piasta tył: Shimano TX505 135x9mm 32 szprychy Centerlock
  • Obręcze: MERIDA COMP CC szerokość wewnętrzna: 20mm materiał: aluminium
  • Opony: Maxxis Ikon 29x2.2" drut

MERIDA BIG.NINE 300 2021

3 749,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

34556

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.