MERIDA BIG.NINE 500 LITE 2020

MERIDA BIG.NINE 500 LITE 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

MERIDA BIG.NINE 500 LITE 2020

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: SZARY
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Manitou Markhor Comp powietrzny skok zawieszenia 100mm taperowany zdalna blokada skoku offset 51mm
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Deore
  • Przerzutka tył: Shimano Deore Shadow+
  • Hamulce przód: Shimano MT-200 2 tłoczkowe
  • Hamulec tył: Shimano MT-200 2 tłoczkowe
  • Dźwignia hamulca: Shimano MT-200
  • Manetki: Shimano Deore
  • Korby: Shimano Deore 34-24T
  • Suport: Shimano BB71-41A pressfit
  • Łańcuch: KMC X10
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano HG500 11-42 10 przełożeń

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA EXPERT CC materiał: aluminium szerokość 720mm płaska
  • Mostek: MERIDA COMP CC materiał: aluminium średnica 31.8mm S-70 mm, M-80 mm, L-90 mm, XL-100 mm, XXL-110 mm
  • Sztyca: MERIDA Comp CC materiał: aluminium średnica 30.9mm przesuniecie 0mm
  • Stery: MERIDA M4455
  • Siodło: MERIDA Comp CC
  • Chwyty:
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: Shimano MT400-B szerokość przedniej piasty 110x15mm 32 szprychy Centerlock
  • Piasta tył: Shimano MT400-B 148x12 32H Centerlock szerokość tylnej piasty 148x12mm 32 szprychy Centerlock
  • Obręcze: MERIDA COMP CC szerokość wewnętrzna 20mm materiał: aluminium
  • Opony: Maxxis Ikon 29x2.2" zwijana

MERIDA BIG.NINE 500 LITE 2020

Special Price 4 164,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 734,85 zł Poprzednio 4 899,00 zł

Dostępność: Niedostępny Brak w magazynie.

33839

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.