MERIDA BIG.NINE 500 LITE 2021

MERIDA BIG.NINE 500 LITE 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Szybki hardtail ze świetnie ocenianą lekką i sztywną aluminiową ramą o sportowej geometrii. Ma amortyzator Manitou Markhor Comp Air, przerzutkę Shimano Deore Shadow+, koła 29” Merida Comp CC, piasty Boost. Ulżyj sobie na trasie z Meridą Big.Nine 500 Lite!

Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 500 Lite to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami. Od kilku lat 500 Lite święci triumfy w swoim segmencie, jest też świetnie oceniany przez media. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a świetną amortyzację widelec Manitou Markhor Comp Air 100 mm. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie z nową grupą Shimano Deore 2 x 11 oraz hydraulicznych hamulcach tarczowych Shimano MT-200/Tektro 275. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort. Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon. Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Manitou Markhor Comp Air powietrzny; 100mm; taperowany; zdalna blokada
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Deore
  • Przerzutka tył: Shimano Deore M5100 Shadow+
  • Hamulce przód: Shimano MT-200 lub Tektro M275 2 tłoczkowe
  • Hamulec tył: Shimano MT-200 lub Tektro M275 2 tłoczkowe
  • Dźwignia hamulca: Shimano MT-200
  • Manetki: Shimano Deore M5100
  • Korby: Shimano Deore M5100 36-26
  • Suport: Shimano BBMT500PA
  • Łańcuch: KMC X11
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Deore M5100 11-42 11S 11-42 11S

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA Expert CC materiał: aluminium; 720mm
  • Mostek: MERIDA COMP CC materiał: aluminium; 31.8mm
  • Sztyca: MERIDA COMP CC materiał: aluminium; 30.9mm
  • Stery: MERIDA M4455
  • Siodło: MERIDA Comp CC
  • Chwyty:
  • Pedały: tak

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: Shimano MT400-B 110x15; 32H; Centerlock
  • Piasta tył: Shimano MT400-B 110x15; 32H; Centerlock
  • Obręcze: MERIDA COMP CC 20 IWR materiał: aluminium; szerokość wewnętrzna 20mm
  • Opony: Maxxis Ikon 29x2.2"; zwijana

MERIDA BIG.NINE 500 LITE 2021

4 899,00 zł

Dostępność: Niedostępny

34535

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.