MERIDA BIG.NINE 60-2X 2021

MERIDA BIG.NINE 60-2X 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Mocny hardtail z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator RockShox Judy TK, osprzęt Shimano 2x9, koła 29” Merida CC, można do niego przymocować błotniki, bagażnik i stopkę. Znajdź zaufanego partnera w Meridzie Big.Nine 60!

Trudno o hardtaila z lepszą ramą w tym przedziale cenowym. Big.Nine 60 ma ramę TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, jest dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, szeroki zakres przełożeń napęd Shimano 2 x 9, a jazdę po nierównościach ułatwi sprężynowy amortyzator RockShox Judy TK 100 mm. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida CC, a jazdę w terenie ułatwią lekkie opony Merida K1080. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening, czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 60 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.

WAGA 13,930

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    575
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Rock Shox Judy TK sprężyna stalowa skok: 100mm blokada offset: 46mm maksymalny rozmiar opon: 29x2.25"
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano FD-M2020-TS [2s]
  • Przerzutka tył: Shimano RD-M370
  • Hamulce przód: BR-MT200
  • Hamulec tył: BR-MT200
  • Dźwignia hamulca: Shimano ST-EF505
  • Manetki: Shimano ST-EF505-2L
  • Korby: Shimano MT101-2 36-22T
  • Suport: Shimano BB-UN100 Shimano FD-M2020-TS [2s]
  • Łańcuch: KMC M99
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG200 11-32T 9 przełożeń

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA CC materiał: aluminium szerokość: 690mm wznios: 15mm
  • Mostek: MERIDA CC materiał: aluminium średnica: 31.8mm kąt: 6°
  • Sztyca: MERIDA CC materiał: aluminium średnica: 30.9mm cofnięcie: 15mm
  • Stery: MERIDA M2345
  • Siodło: MERIDA
  • Chwyty: MERIDA EC
  • Pedały: VP VPE-891

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: Shimano TX505 100x9mm 32 szprychy Centerlock
  • Piasta tył: Shimano TX505 135x9mm 32 szprychy Centerlock
  • Obręcze: MERIDA CC szerokość wewnętrzna: 17mm materiał: aluminium
  • Opony: MERIDA K1080 29x2.2" drut

MERIDA BIG.NINE 60-2X 2021

2 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

36258

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.