Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

MERIDA BIG.NINE 7000 2020

MERIDA BIG.NINE 7000 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Merida Big Nine to jeden z najlepszych hardtaili na świecie. Wielokrotnie nagradzany przez czołowe magazyny rowerowe stał się ikoną wśród sportowych rowerów. Wszystko to za zasługa lekkiej ramy karbonowej stworzonej przy współpracy z legendami MTB - José Antonio Hermida oraz Gunn-Ritą Dahle Flesj?. Napęd to najnowsza odsłona Shimano XT oferująca szeroki zakres przełożeń dzięki 12 rzędowej kasecie 10-51. Amortyzator to legendarny Rock Shox SID w wersji Select. Za kontakt z podłożem odpowiadają ultralekkie opony Continental Race King założone na karbonowe koła Reynolds TR 249 z dożywotnią gwarancją. Rower został wyposażony w nową oś tylnego koła MERIDA COMP TR, która posiada zintegrowany klucz imbusowy 6 i 4mm. Dodatkowo w zestawie znajduje się zestaw kluczy Merida Multitool mocowany w specjalnych futerale pod siodełkiem.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    583
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZARNY MAT
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: Rock Shox SID Select Air 100mm Tapered
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano XT M8100 Shadow+
  • Hamulce przód: Shimano XT
  • Hamulec tył: Shimano XT
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: Shimano XT
  • Korby: Shimano XT 32T
  • Suport: Shimano MT800-PA pressfit
  • Łańcuch: Shimano XT
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano XT 10-51 12S

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA EXPERT CC 720mm
  • Mostek: MERIDA EXPERT CC 31.8mm -17
  • Sztyca: MERIDA Team CC Carbon 30.9mm S-Flex
  • Stery: FSA NO.55E
  • Siodło: MERIDA Expert CC
  • Chwyty: -
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: -
  • Piasta tył: -
  • Obręcze: Reynolds TR 249 110x15 Centerlock Carbon/Reynolds TR 249 148x12 Centerlock Shimano 12 Carbon
  • Opony: Continental Race King 2.2; 29x2.2" zwijana RaceSport

MERIDA BIG.NINE 7000 2020

16 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29633

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.