MERIDA BIG.NINE XT 2021

MERIDA BIG.NINE XT 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Utytułowany wyścigowy hardtail z lekką i sztywną karbonową ramą o nowoczesnej geometrii XC. Ma amortyzator RockShox Reba RL Air, osprzęt Shimano XT, koła 29” Merida Expert CC i karbonową sztycę Merida. Ścigaj się lepiej z Meridą Big.Nine XT!

Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine XT to hardtail dla ambitnych zawodników, którzy cenią niezawodność. Ma lekką karbonową ramę CF3 z geometrią nastawioną na sportową jazdę. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a świetną amortyzację widelec RockShox Reba RL 100 mm. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie z najnowszą grupą Shimano XT, a szeroki zakres przełożeń zapewni Ci 12-rzędowa kaseta 10-51 z. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano XT. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Expert CC (Tubeless Ready) z piastami Shimano SLX w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort, poprawia go też karbonowa sztyca. Cenne sekundy pomogą Ci urywać lekkie wyścigowe opony Maxxis Ikon. Wsiądź na sprzęt mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!

Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    580
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: Rock Shox Reba RL powietrzny skok: 100mm taperowany zdalna blokada offset 51mm
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano XT M8100 Shadow+ SGS
  • Hamulce przód: Shimano XT 2 tłoczki
  • Hamulec tył: Shimano XT 2 tłoczki
  • Dźwignia hamulca: Shimano XT
  • Manetki: Shimano XT
  • Korby: Shimano XT 32T
  • Suport: Shimano MT500-PA pressfit
  • Łańcuch: Shimano SLX
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano SLX 10-51T 12 przełożeń

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA EXPERT CC materiał: aluminium szerokość: 740mm
  • Mostek: MERIDA EXPERT CC materiał: aluminium średnica: 31.8mm kąt: -6°
  • Sztyca: MERIDA EXPERT CC materiał: carbon średnica: 30.9mm cofnięcie: 0mm
  • Stery: FSA NO.55E
  • Siodło: MERIDA EXPERT CC
  • Chwyty: MERIDA EXPERT EC
  • Pedały: tak

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: Shimano SLX 110x15mm 32 szprychy Centerlock
  • Piasta tył: Shimano SLX 148x12mm 32 szprychy Centerlock
  • Obręcze: MERIDA EXPERT CC szerokość wewnętrzna: 22.8mm materiał: aluminium Tubeless ready
  • Opony: Maxxis Ikon 29x2.2" zwijana 3C

MERIDA BIG.NINE XT 2021

12 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

34507

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.